به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
کد خبر: ۸۱۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 29 January 2020

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، "علیرضا قدمی"در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس" خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از محور هراز ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از آمل به سمت رودهن ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۲ بهمن ماه از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: در همین محور تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار