اداره آب بابل پاسخ دهد
از گلایه مکرر شهروندان و‌ عدم رسیدگی و‌ پیگیری اداره آب و فاضلاب شهرستان در خصوص عدم رسیدگی و ترمیم آسفالت محلات برج‌بن و‌‌ کاظم بیگی بسیار شرمنده شهروندان عزیز شده ایم.
کد خبر: ۸۱۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 02 February 2020

به گزارش تابناک مازندران ، شهردار بابل در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب شهرستان بابل باید در خصوص کنده کاری های محلات برج‌بن و‌ کاظم بیگی پاسخگوی شهروندان باشد

بر اساس این گزارش، متاسفانه با گذشت چندماه از اجرای پروژه، هنوز اداره آب و فاضلاب برای ترمیم مسیر اقدامی ننموده است.

 سیدمجتبی حکیم شهرداربابل طی نامه‌ایی به مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران از گلایه شهروندان در خصوص کنده کاری اداره آب و فاضلاب شهرستان بابل در برخی محلات ابراز ناراحتی نمود.

وی افزود:از گلایه مکرر شهروندان و‌ عدم رسیدگی و‌ پیگیری اداره آب و فاضلاب شهرستان در خصوص عدم رسیدگی و ترمیم آسفالت محلات برج‌بن و‌‌ کاظم بیگی بسیار شرمنده شهروندان عزیز شده ایم.

شهردار بابل خاطرنشان کرد:پروژه جمع‌آوری فاضلاب توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان بابل برای خیابانهای برج‌بن و کاظم‌بیگی در ماه‌های گذشته انجام شده ولی با توجه به عدم اتمام آن چندین مرتبه توسط اهالی محل و شهروندان این شهرداری و شورای اسلامی مورد اعتراض قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هدف ما خدمت به شهروندان می باشد و در جایگاهی قرار داریم که باید پاسخگوی مشکلات و‌ معضلات شهری باشیم بنابراین بی توجهی به خواسته بحق شهروندان مناسب نیست.

حکیم تصریح کرد:در همین راستا با توجه به اینکه اداره آب و فاضلاب شهرستان بابل در ترمیم محلات کاظم بیگی و برج بن تعلل نموده و متاسفانه شهروندان عزیز، به اشتباه شهرداری بابل را مسئول انجام این اقدام میدانند از شما تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار