در دومین روز از دهه فجر
این طرح‌ها شامل، کارگاه خراطی، بازی‌های رایانه‌ای و فروشگاه عرضه خشکبار بود که درمجموع با پرداخت تسهیلات حمایتی کمیته امداد امام خمینی شهرستان آمل به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان با حضور معاون عمرانی فرماندارشهرستان بهره برداری شد.
کد خبر: ۸۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 02 February 2020
 
 

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 در دومین روز دهه مبارک فجر ۵ طرح در شهرستان قائم شهر، ۳ طرح در شهرستان آمل، یک طرح در شهرستان نکا، ۳ طرح در شهرستان عباس آباد، یک طرح در شهرستان بابل، یک واحد مسکونی مددجویی در سوادکوه، 6 واحد مسکونی در شهرستان سیمرغ، دو طرح عمرانی در کلاردشت و یک طرح در شهرستان محموداباد به بهره برداری رسید که در مجموع برای بهره برداری از این طرح‌ها 10 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شد.
امروز پنچ طرح توسعه شبکه برق در  قائم شهر بهره برداری شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، این طرح‌ها شامل نصب ترانس، احداث شبکه فشار متوسط و اصلاح شبکه فشار ضعیف و رفع مشکل ولتاژ و کاهش تلفات و هدر رفت انرژی برق و نیز مقاوم سازی شبکه توزیع است.
برای افتتاح این طرح‌ها که در چهار منطقه شهری و یک منطقه روستایی اجرا شد، ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.
همچنین ۳ طرح خدماتی نیز در شهرستان آمل بهره برداری شد.
در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارکه فجر، سه طرح خدماتی خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان آمل افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل، کارگاه خراطی، بازی‌های رایانه‌ای و فروشگاه عرضه خشکبار بود که درمجموع با پرداخت تسهیلات حمایتی کمیته امداد امام خمینی شهرستان آمل به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان با حضور معاون عمرانی فرماندارشهرستان بهره برداری شد.
با افتتاح این طرح‌ها برای ۳ مددجوی زیرپوشش این نهاد در شهرستان آمل شغل ایجاد شد.
در شهرستان نکا نیز یک مجتمع گوسفند داشتی ۲۰۰ راسی با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان در روستای اسکاردین نکا در دومین روز از ایام الله دهه فجر بهره برداری شد.
در شهرستان عباس آباد نیز امروز ۳ طرح عمرانی به بهره برداری رسید.
مسکن مدد جو با اعتبار ۱۰۰ میلیون در جمشید آباد، پروژه آسفالت با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان در روستای دانیال سلمانشهر و پروژه پیاده رو سازی با هزینه ۴۰۰ میلیون در روستای سلامت سرا سلمانشهر از طرح‌هایی بود که در این شهرستان افتتاح شد.
همچنین در دومین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان بابل افتتاح شد.
این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال تجهیز و ساخته شد.
همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه، بسیج سازندگی وخیران یک واحد مسکن مددجو نیز در کارمزد سوادکوه با هزینه ۶۰ میلیون تومان افتتاح شد.
در دومین روز از دهه مبارک فجر دو پروژه عمرانی نیز در کلاردشت افتتاح شد.
نصب ۱۱ دوربین و پایش تصویری به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و آسفالت ۳ کیلومتر از روستای اویجدان با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان و اجرای طرح ماندگار با کاشت ۱۰۰۰ درخت با هزینه ۶۰ میلیون تومان در رودبار از این طرح‌ها بود.
در شهرستان محمودآباد نیز جایگاه بنزین یورو ۴ با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۰ نفر افتتاح شد.
همچنین امروز ۶ واحد مسکن سیل زده به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان سیمرغ با اعتبار 360 میلیون تومان تحویل شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این آیین گفت: در پی سیل اواخر سال گذشته در سطح استان ۷۰ واحد مددجویان کمیته امداد بصورت تخریبی و همچنین ۴۲۰ واحد نیاز به تعمیرات جزئی و کلی پیدا کرد که با تلاش جهادگران بسیج سازندگی، خیران و کمیته امداد کلیه واحد‌های تعمیری به اتمام رسیده است.
رضا نوروزی افزود: تا پایان دهه مبارک فجر ۶۸ واحد احداثی افتتاح خواهد شد و حدود ۳ واحد مشکلات ملکی و حقوقی دارد که با رفع مشکلات آن‌ها با کمک خیران و بسیج سازندگی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار