مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز به برخی سئوالات پیرامون فوتبال، انتخابات فدراسیون و معرفی سرمربی تیم ملی پاسخ داد.
کد خبر: ۸۲۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 09 February 2020

وی در پاسخ به پرسشی در رابطه با اظهارات علی دایی مبنی بر عدم تایید صلاحیتش از سوی وزارت ورزش برای تیم ملی، گفت: هرکسی حق دارد دیدگاه خود را بیان کند اما طرح نظرات باید در عین احترام باشد. شخصا به عنوان سرپرست معاونت وزارت ورزش اینکه وزارت صلاحیت علی دایی را برای سرمربیگری تیم ملی رد کرده است را تکذیب می کنم.

علی نژاد ادامه داد: انتخاب سرمربی به طور کامل بر عهده کمیته فنی و خود فدراسیون فوتبال بوده است؛ کاری که در تمام فدراسیون ها انجام می شود. وزارت ورزش هیچ دخالتی در این امر نداشته است.

سرپرست معاونت وزارت ورزش همچنین در پاسخ به سئوال دیگری درباره صحبت های محمد دادکان مبنی بر تحت فشار قرار دادن اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از سوی وزارتخانه برای رای دادن به محمدحسین قریب گزینه وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون، تاکید کرد: بعضی از افراد بدون دلیل و مدرک صحبت هایی را مطرح می کنند. این موضوع جدید نیست اما اعتقاد دارم شبهه افکنی در اذهان عمومی کار خوبی نیست. بزرگان باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.

علی نژاد در همین رابطه تصریح کرد: امروز نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال تمام می شود. شخصا به عنوان یک عضو مجمع تک رای خود را می دهم. وزارت ورزش به دنبال این است که انتخابات در سلامت کامل برگزار شود. اعضای مجمع افراد با شعور و فهمیده و کاردان هستند و کسی نمی تواند نظراتش را به آنها تحمیل کند. طرح اینگونه صحبت ها توهین به اعضای مجمع است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوادار فوتبال ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
بایدآگهی می دادین با ذکر شرایط تایید صلاحیتتون، به یک نفر چاپلوس ،بادمجان دورقاب چین ،گوش به فرمان، بدبخت توسری خور بله قربان گو برای سرمربیگری تیم ملی نیازمندیم ،در ضمن چقدر فوتبال حالیشه اصلامهم نیست ،میزان گوش به فرمان بودن مهمه ،دیگه این همه آسمون ریسمون بافتن وتوهین به شعور مردم هم لازم نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار