کد خبر: ۸۲۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 10 February 2020

خبرورزشی/ آرش نوعدوستی؛ فاصله تیم نساجی مازندران با صدر جدول ۲۲ و با قعر جدول تنها ۶ امتیاز است. ناگفته پیداست این تیم با مرز سقوط به دسته اول فاصله چندانی نداشته و برای حفظ سهمیه لیگ برتری‌اش حاشیه امنیت زیادی ندارد. شاگردان رضا مهاجری در هفته هفدهم با یک پیروزی ارزشمند مقابل پیکان همه را به خود امیدوار کردند، اما در هفته‌های هجدهم و نوزدهم نتوانستند حتی یک امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را بگیرند!
با توجه به امتیازگیری سایپا، ذوب‌آهن، شاهین بوشهر، گل‌گهر سیرجان و تغییراتی که در پیکان صورت پذیرفت تیم نساجی در هفته‌های آتی هم کار سختی برای فرار از منطقه خطر و رسیدن به مرز آرامش دارد. آن‌ها باید پس از شکست تلخ برابر تیم پایین جدولی شاهین بوشهر با پارس جنوبی جم دیدار کنند که در خطر سقوط قرار دارد و حالا به نظر می‌رسد با هومن افاضلی انتحاری بازی کند تا در لیگ برتر بماند. پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم توانست سایپا را در تهران متوقف کند و حالا رقیبی سرسخت برای نساجی و سایر رقبا به شمار می‌رود. این مسابقه در واقع یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود. در صورتی که نساجی بازنده این دیدار باشد، ممکن است در جدول لیگ برتر نزول کرده و آنگاه خطر سقوط، جدی‌تر تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر را تهدید کند.
دیروز علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز گفت: شکست خانگی برابر سایپا و باخت به تیم قعرنشین شاهین بوشهر به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: بی‌تعارف ناقوس سقوط برای نساجی به صدا درآمده است و با کسی هم تعارف داریم. من از هفته گذشته این خطر بزرگ را احساس کردم و به همین خاطر از روز چهارشنبه همراه تیم به سفر بوشهر آمدم. همه نکات مثبت و منفی را هم در این سفر نت برداری و یادداشت کردم. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بار دیگر بازیکنان تیمش را خطاب قرار داد و گفت: بازیکنان باید متوجه باشند که هزینه این تیم از سوی بخش خصوصی تأمین می‌شود در حالی که سرمایه‌گذاری در این فوتبال هیچ بازگشتی ندارد. کادر فنی، بازیکنان و اعضای این تیم باید بیش از این قدردان «وارش» باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار