هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش ۱۰ درجه‌ای دما و بارش برف و باران در استان‌های شمالی از جمله مازندران، جاده‌های این خطه شمال کشور را در آستانه تعطیلات دهه فجر ( ۲۲ بهمن) خلوت کرد.
کد خبر: ۸۲۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸ 11 February 2020

مرکز مدیریت راههای مازندران در گزارش بررسی وضعیت راههای استان که عصر امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه انتشار داد اعلام کرد: تردد در محورهای اصلی این استان شامل هراز، سوادکوه و سمنان به صورت عادی و روان در جریان است.
براساس این گزارش ترافیک در محور کندوان ( چالوس - کرج ) نیز از شمال به سمت کرج در محدوده هزار چم به صورت نیمه سنگین و گاهی تا سنگین گرارش شده است .
بارش برف در کندوان و سوادکوه
مرکز مدیریت راههای استان مازندران وضعیت جوی در محورهای کندوان در محدوده سه راهی مرزن آباد به سمت تونل کندوان را همراه با بارش برف اعلام کرد که تردد در این محور نیز به دلیل بارش برف و ترافیک سنگین و به کندی در حال انجام است.
براساس این گزارش محور سوادکوه در محدوده سفید گله برفی است.
ادامه فعالیت سامانه بارشی تا ۲۲ بهمن
اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد : سامانه بارشی که از عصر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه وارد استان مازندران شد از اواخر وقت روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه جاری از این خطه شمال کشور خارج می شود.
براساس این گزارش از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه دمای هوای این استان به تدریج رو به گرما می رود.
این سامانه بارشی که همراه با بارش برف نسبتا خوب در ارتفاعات این استان همراه بود، مدارس شهر کلاردشت درغرب استان مازندران را به تعطیلی کشاند و در شهرستان رامسر نیز راه حدود ۷۰ روستا را مسدود کرد که با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این محورها باز و تردد برقرار شد.
اداره کل مدیریت بحران استان مازندران نیز اعلام کرد : براثر وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت که عصر روز گذشته رخ داد، به کمتر از ۱۰ واحد مسکونی در غرب استان مازندران خسارت وارد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار