پیش از شروع بازی هم مشخص بود که پرسپولیس باید بیشتر تمرکز خود را روی ستاره کروات حریف برای بسته ماندن دروازه خود بگذارد.
کد خبر: ۸۲۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 12 February 2020

الدحیل قطر که ستاره‌های ویژه‌ای همچون مانژوکیچ، ادمیلسون، معز علی، مهدی بن عطیه و ... را در ترکیب خود داشت و برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان سرمایه گذاری بزرگی داشت، در اولین گام به یک برد فوق العاده مقابل نماینده ایران دست یافت.

با این حال پرسپولیس در اولین گام بزرگترین اشتباه خود را مرتکب شد و در همان دقایق ابتدایی غافلگیری آنها باعث شد تا دو گل از حریف دریافت کنند. ارسال از سمت چپ با دفع ناقص همراه شد که در ادامه این عدم تمرکز با یارگیری با مانژوکیچ همراه شد.

در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطا روی محمد نادری توسط مانژوکیچ داشتند، بازی را رها کرده و به سمت داور هجوم بردند که در راس آن شجاع خلیل زاده قرار داشت اما داور ازبکستانی با اعلام ادامه بازی و در شرایطی که در سمت دیگر زمین هم کنعانی زادگان بی توجه به یار حریف بود، منجر به ارسال و در نهایت ضربه سر ستاره کروات الدحیل و گل برای این تیم شد. این در حالی بود که خلیل زاده بعد از مشاهده داور قصد بازگشت به جای خود و یارگیری با مانژوکیچ را داشت که در نهایت ناکام ماند و شاهد گل شدن توپ شد.

فوتبال ایران طی یک سال اخیر بارها شاهد این اتفاق بوده است و گریبان این تیم را در میادین بین المللی گرفته که شاید پررنگ‌ترین آنها در دیدار با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها رقم خورد و یک بار دیگر هم بی توجهی به جریان بازی در جدال با گل گهر سیرجان که با بستن بند کفش از سوی کنعانی زادگان همراه بود گل برای سیرجانی‌ها را بهمراه داشت. اینبار هم شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان اتفاق دیگری را رقم زدند تا عدم تمرکز، اعتراض به داور و بی توجهی به جریان بازی باعث یک گل دیگر علیه فوتبال ایران باشد./ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار