مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران صبح امروز پنجشنبه از محل میدان شهید قاسمی شهر ساری با حضور انبوه مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 12 February 2020

مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران صبح امروز پنجشنبه از محل میدان شهید قاسمی شهر ساری با حضور انبوه مردم و مسئولان برگزار شد.

جمعیت عزادار با حضور مسئولان کشوری و استانی از جمله علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین زادگان استاندار مازندران با ذکر " لا اله الا الله" پیکر پاک نماینده سابق ولی فقیه را به سمت آرامگاه ملا المجدین ساری حمل می کنند.
جمعیت با نوحه خوانی و عزاداری پرشور سوگ خود را از وداع با یار مازندرانی رهبر معظم انقلاب نشان دادند و پیکر آن مرحوم را مشایعت می کنند.
شماری از عزاداران نیز با در دست داشتن تصاویری از مرحوم آیت الله طبرسی عزاداری و ارادت خو د را به این یار دیرین امام خمینی نیز ابراز می دارند.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری روز شنبه هفته جاری در بیمارستان ساسان تهران درگذشت.
طبق برنامه و تصمیم بیت آیت الله طبرسی ، پیکر این عالم ربانی ابتدا ۲۱ بهمن درشهرستان قم تشییع شد و روز گذشته سه شنبه به ساری انتقال یافت.

آیین وداع با پیکر مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز شب گذشته در مصلی شهر ساری برگزار شد.

آیت‌الله طبرسی وصیت کرده است که پیکرش را در کنار شهدای آرمیده در آرامگاه ملامجدالدین ساری دفن کنند.

آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت.

وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری " به جهت بیماری و نبود توان جسمانی " استعفا کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار