در شهرستان های بابلسر و فریدونکنار ۹ نامزد انتخاباتی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و این دو شهرستان دارای ۱ کرسی در مجلس شورای اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۲۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 13 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار بابلسر گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲۳۸ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار مستقر می‌شود.

اسماعیل حسن زاده روز چهارشنبه در نشست با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری بابلسر افزود: از این تعداد صندوق اخذ رای، ۱۶۹ صندوق متعلق به شهرستان بابلسر و ۶۹ صندوق متعلق به شهرستان فریدونکنار می باشد.

وی گفت : از این تعداد صندوق اخذ رای ، یک صندوق سیار در بابلسر ، یک صندوق سیار در فریدونکنار و بقیه صندوق ثابت می باشد که آرای مردم در این دو شهرستان را در روز دوم اسفندماه جاری جمع آوری می کند.

فرماندار شهرستان بابلسر اعلام کرد : همچنین حدود ۵ هزار نفر برگزاری انتخابات در سر صندوق های اخذ رای را بر عهده دارند که این افراد بدون جانبداری از نامزد خاصی وظیفه خود را انجام خواهند داد.

وی ضمن تاکید بر شور انتخابی تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که همه ی ما در چارچوب قانون رفتار کنیم و خود را ملزم به رعایت قانون بدانیم.

وی ادامه داد : امنیت انتخابات، سلامت و مشارکت حداکثری سه مولفه اساسی در برگزاری انتخابات است که با همکاری نهادها و دستگاه ها میسر خواهد شد.

حسن زاده ضمن تاکید بر امانت داری در برگزاری انتخابات گفت : ماحصل این انتخابات اراده و خواست مردم است که همه ی نامزها و نهاد ها باید آن را بپذیرند.

فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز در این جلسه از نامزدهای انتخاباتی خواست از بیان مسائل تفرقه انگیزانه خودداری کنند و در محور انسجام و وحدت گام بردارند.

محمد مهدی نصیری افزود: لازم است نامزدها وعده هایی برای مردم ارائه دهند که در چارچوب وظایف نمایندگی باشد.

در شهرستان های بابلسر و فریدونکنار ۹ نامزد انتخاباتی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و این دو شهرستان دارای ۱ کرسی در مجلس شورای اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار