نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقتدار و عزت ایران را در عرصه بین‌المللی ارتقاء می‌بخشد.
کد خبر: ۸۲۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 13 February 2020

حجة الاسلام سید رحیم توکل روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه در بابل بیان کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی ایران وعده یک انتقام سخت را داده بود که در کمترین زمان ممکن به وعده خود عمل کرد و در یک اقدام بی سابقه بعد از جنگ جهانی دوم یکی از مهمترین پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه را موشک باران کرد.

وی افزود: این حرکت اقتدار ایران را در جهان ارتقاء بخشید و هیچ کشوری در منطقه نمی توانست چنین حرکت قدرتمندی از خود نشان دهد.

توکل گفت: در این مقطع از تاریخ انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم دوستدار انقلاب و نظام قدرتمند خود هستند.

وی اظهار داشت: مجلس خانه قدرت ملت است و اگر مردم افراد توانمند را وارد این خانه کنند ما کشوری قدرتمند خواهیم داشت و هر چه خانه ملت قوی تر باشد مردم در امنیت هستند.

وی افزود: ما در این مقطع از تاریخ به نمایندگانی احتیاج داریم که قدرت بین المللی ایران را به درستی درک کنند و بدانند ایران در چه جایگاهی از اقتدار قرار دارد که بعد از حمله انتقام جویانه ایران به پایگاه آمریکا ، استکبار هیچ عکس العملی را نتوانست از خود نشان دهد.

توکل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما به هیچ عنوان مخالف شادی نیستیم و جوانان حاضر در جامعه را همانند فرزندان خود می دانیم و نمی خواهیم آنان غمگین باشند.

وی گفت: ما با حرکت ها و مجالسی که به گناه آلوده باشد و در آن کشف حجاب صورت گیرد مخالفیم که در برخی از کنسرت ها در مازندران این حرکت های ناشایست دیده شده است.

وی افزود: موسیقی از جایگاه خوبی در جامعه برخوردار است و اگر شما موسیقی را از سریال هایی همانند مختار نامه، یوسف پیامبر و دیگر فیلم های فاخر که در کشور تولید شد، حذف کنیم این فیلم ها از جذابیت می افتد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیار علاقمندیم که جوانان ما با تفریحات و ورزش های سالم در کشور با شور و بالندگی و امید زندگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار