در اجرای ماموریت مندرج در ماده 25 قانون انتخابات جهت حسن جریان انتخابات و رعایت دقیق قوانین و مقررات توسط کاندیداها و طرفداران آن‌ها و مجریان انتخاباتی و دستگاه‌های دولتی نهایت اهتمام و مراقبت را معمول و هر گونه تخلف و عدول از قانون را مورد پیگیری و اقدامات جدی قانونی قرار دهند.
کد خبر: ۸۲۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 13 February 2020

معاون استاندار مازندران بر ضرورت رعایت اخلاق و قانون در مرحله تبلیغات انتخاباتی در این استان تاکید کرد.

حسن خیریانپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کاندیداهای مجلس در مازندران و طرفداران آن‌ها بدون تخریب رقیب انتخاباتی صرفا به معرفی خود و برنامه‌های کاری خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به کاندیداها توصیه می‌شود بر رفتار و عملکرد طرفداران خود مراقبت و نظارت کرده تا در جریان مرحله تبلیغات انتخاباتی شاهد رفتارهای غیر اخلاقی و غیر قانونی نباشیم و کماکان فضای امن و آرام برای برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه مهیا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران به بازرسان انتخاباتی در شهرستان‌ها تاکید کرد: در اجرای ماموریت مندرج در ماده 25 قانون انتخابات جهت حسن جریان انتخابات و رعایت دقیق قوانین و مقررات توسط کاندیداها و طرفداران آن‌ها و مجریان انتخاباتی و دستگاه‌های دولتی نهایت اهتمام و مراقبت را معمول و هر گونه تخلف و عدول از قانون را مورد پیگیری و اقدامات جدی قانونی قرار دهند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مازندران خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دولتی بر مجموعه‌های تحت امر خود مراقبت کرده تا از امکانات دولتی له یا علیه هیچ یک از کاندیداها استفاده نشود.

خیریانپور گفت: قطعا در این خصوص بازرسان انتخاباتی روند را رصد و اقدامات قانونی به‌عمل خواهند آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار