نکته جالب در فردای بازی مقابل الدحیل رخ داد. پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی با سه مهاجم مقابل الشحانیه به میدان رفت و البته ۸ گل به حریف خود زد و این کار عجیب گل محمدی باعث شگفتی هواداران پرسپولیس شد.
کد خبر: ۸۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 14 February 2020

 تیم پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار در چند وقت اخیر با یک مهاجم مقابل الدحیل به میدان رفت.

بی تردید یکی از دلایل باخت پرسپولیس به الدحیل را می توان تغییرات گل محمدی در ترکیب این تیم دانست.

اما نکته جالب در فردای بازی مقابل الدحیل رخ داد. پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی با سه مهاجم مقابل الشحانیه به میدان رفت و البته ۸ گل به حریف خود زد و این کار عجیب گل محمدی باعث شگفتی هواداران پرسپولیس شد.

یحیی گل محمدی تیمش را با ترکیب هجومی به زمین فرستاده است. مهدی عبدی، کریستین اوساگوآنا و آنتونی استوکس در ترکیب خط حمله پرسپولیس بودند که نشان می‌دهد گل محمدی به دنبال بازی هجومی بود تا مقابل الشارجه هم با همین ترکیب بازی کند.

در بازی گذشته سرخ‌ها مقابل الدحیل، پرسپولیس با یک مهاجم بازی کرد و در نیمه دوم با ۲ مهاجم به کار خود ادامه داد، اما کادر فنی پرسپولیس درصدد است تا در دیدار بعدی در آسیا، با بازیکنان بیشتری در خط حمله بازی کند. به نظر می رسد یحیی از این ۳ مهاجم نیز بیشتر استفاده کند.

برچسب ها: کار عجیب یحیی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار