در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و چهارم لالیگا ، امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی‌اش نوکمپ مقابل ختافه که نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول رده‌بندی است با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
کد خبر: ۸۲۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ 15 February 2020

 بارسلونای رده دومی پس از مردود اعلام شدن گل حریف در دقیقه 23 توسط VAR، در دقیقه 33 توسط آنتوان گریزمان پیش افتاد. تنها 6 دقیقه بعد سرخی روبرتو اختلاف را به 2 گل افزایش داد. در دقیقه 67 آنخل رودریگس، مهاجم ختافه که گفته می‌شود بارسلونا به جذب وی تمایل دارد، یکی از گل‌های خورده را برای تیم میهمان جبران کرد تا بارسلونای میزبان تا پایان بازی بیم از دست دادن پیروزی را داشته باشد. این اتفاق اما در نهایت رخ نداد و بارسلونا با کسب شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 52 امتیازی شد تا اکنون با یک بازی بیشتر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رئال مادرید (+28 به +30) در رده دوم جدول باقی بماند. ختافه هم با 42 امتیاز فعلاً در رده سوم باقی ماند.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران ویارئال از لوانته پذیرایی می‌کند و در بازی دوم از ساعت 23:30 رئال وایادولید میهمان گرانادا خواهد بود.

 تسنیم

برچسب ها: بارسلونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار