پروژه اول پروژه پایش تصویری‌که تاثیر بسیار زیادی در امنیت شهروندان دارد و‌علاوه بر کنترل ترافیک و تصادفات، با وجود این دوربین ها نظارت و‌امنیت در سطح شهر نیز چند برابر می‌شود.
کد خبر: ۸۲۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 16 February 2020

به گزارش تابناک مازندران ، در مراسم افتتاح ساختمان پایش تصویری شهرداری بابل که با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل ، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، قربانعلی ولیزاده فرماندار ویژه ، سیدمجتبی حکیم شهرداربابل، فرامرز ابوالحسنی رییس شورا ، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده نیروی انتظامی و‌ سایر مسئولین شهری برگزارشد، شهردار بابل اظهار داشت:،برآورد اولیه اعتبار پروژه پایش تصویری مبلغ سه میلیاردوپانصدمیلیون تومان بوده که با مدیریت صحیح هزینه ها با مبلغ دو میلیاردتومان که جهت خرید زمین ، احداث ساختمان و تجهیزات پایش صورت گرفته با صرفه جویی قابل توجهی در مدت زمان کوتاهی به اتمام رسید.

براساس این گزارش افتتاح پروژه روشنایی دومین پروژه شهرداری بابل بود که در در شب ولادت حضرت زهرا(س) به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه های بابل همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مسئولین
 

در این این آیین که با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه معزز ، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، سید مجتبی حکیم شهردار بابل ، فرامرزابوالحسنی رییس شورا ، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهری برگزار شد ، شهردار بابل در توضیح این پروژه به خبرنگار ماگفت:
در راستای اصلاح و افزایش روشنایی میادین و خیابان های سطح شهر ، این پروژه بطول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و‌ پانصد میلیون تومان به اتمام رسید.
حکیم تصریح کرد:در این پروژه ۳۰۰ تیر جدیدجایگزین تیرهای قدیمی و فرسوده شده و چراغها و براکت های میادین، بلوارها و خیابان های سطح شهر نیز تعویض شده است .

 به گزارش تابناک مازندران، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارمازندران در این مراسم اظهار داشت ۰:پیگیری شهردار_بابل در اجرای پروژه های شهرداری قابل تقدیر است

وی افزود:امشب شاهد افتتاح دو پروژه مهم از اقدامات شهرداری هستیم که گام بسیار بزرگی در ایجاد امنیت شهروندان می باشد و از این رو بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی ادامه داد:پروژه اول پروژه پایش تصویری‌که تاثیر بسیار زیادی در امنیت شهروندان دارد و‌علاوه بر کنترل ترافیک و تصادفات، با وجود این دوربین ها نظارت و‌امنیت در سطح شهر نیز چند برابر می‌شود.

رازجویان خاطر نشان کرد:پروژه دوم که در زیبایی بصری شهر موثر است.

وی افزود:پروژه روشنایی سطح شهر می باشد که در جلوه بخشیدن به زیبایی شهر نقش بسیار پررنگی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارتصریح کرد:متاسفانه سالها شاهد آن بودیم که تنها به برخی خیابانها و‌ معابر رسیدگی میشد و توجهی به روشنایی شهر نمی‌شد در صورتی که روشنایی معابر و خیابانها نقش مهمی در جلوه شهری دارد و استفاده از چراغهای کم مصرف و‌ تیرهای برق که زیبایی خاصی دارند به شهر زیبایی دو‌چندانی داده است.

وی افزود:اقدامات خوبی در شهر بابل اتفاق افتاده که نشان از آن دارد که در سالهای آتی سیمای جدید و‌ نویی از شهر بابل خواهیم دید.

رازجویان ادامه داد:همه این اتفاقات و پروژه‌ها زمانی اجرایی خواهد شد که شهردار اینچنین برای پروژه های شهری پیگیر باشد و همچنین همراهی و همدلی رییس و‌ اعضای شورای اسلامی شهر نیز همواره مسیر را برای اجرای پروژه‌ها برای شهردار میسر می نماید.

به گزارش خبرنگار تابناک مازندران بازپیرایی و مرمت خیابان مسجدجامع آخرین پروژه شهرداری بابل بود که با حضور مسئولین افتتاح شد.

لازم به ذکر است که خیابان مسجدجامع بابل یکی از قدیمی ترین محلات شهر بوده که در بافت فرسوده قرار گرفته و از جمله برنامه های مهم سیدمجتبی حکیم بازآفرینی و احیای محلات فرسوده می‌باشد که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

بازپیرایی و مرمت مسجد جامع با اعتباری بالغ بر هشت میلیاردریال در مدت یک ماه توسط شهرداری بابل انجام شد و‌همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) به بهره برداری رسید.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار