پیشکسوت سرخپوشان تهرانی گفت: از دید من پرسپولیس ترسناک‌ترین تیم گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و با شکست در هفته اول برابر الدحیل قطر، هیچ چیز تمام نشده است.
کد خبر: ۸۲۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 16 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس برابر الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الشارجه تیم خوبی است اما فکر نمی‌کنم که آنها توانایی این را داشته باشند که بتوانند برای پرسپولیس مشکل‌ساز شوند.

وی با بیان اینکه نام پرسپولیس به تن رقبا ترس می‌اندازد، افزود: وقتی تیمی می‌بیند که با صدر نشین فعلی لیگ ایران، قهرمان سه فصل اخیر فوتبال ایران و نایب قهرمان آسیا بازی دارد، به طور طبیعی با ترس مواجه می‌شود. به طور حتم می‌توانیم برابر این تیم دست پر از امارات بازگردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شکست ۲ بر صفر سرخپوشان در بازی قبل برابر الدحیل قطر اضافه کرد: در آن دیدار پرسپولیس در دقایق ابتدایی گل خورد و آن گل‌ها تیم را بر هم ریخت اما در نیمه دوم تیم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و تنها در گلزنی ناکام ماند. اما در مجموع از نظر فنی پرسپولیس مقابل الدحیل عملکرد بدی نداشت.

وی در رابطه با شانس صعود پرسپولیس از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: با یک شکست هیچ چیز تمام نشده است. تازه یک بازی از لیگ قهرمانان گذشته و اتفاقی رخ نداده است. به طور حتم در بازی‌های بعدی این شکست جبران می‌شود و با توجه به شناختی که از کادر فنی داریم جای نگرانی چندانی وجود ندارد. نه تنها برای صعود بلکه برای قهرمانی هم مدعی هستیم.

رضایی در مورد انتقاداتی که در مورد چینش بازیکنان پرسپولیس و سبک بازی این تیم مطرح می‌شود، اضافه کرد: کادر فنی به طور حتم بهترین تصمیمات را می‌گیرد. هیچ کس برای شکست برنامه‌ریزی نمی‌کند. همه از دور شرایط را می‌بینند اما کادر فنی ساعت‌ها با این نفرات در حال کار هستند. بهتر است از برخی اظهار نظرها دوری شود.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در مورد اینکه شجاع خلیل‌زاده در زمین عصبی است، گفت: شجاع بازیکن بسیار متعصب، جنگنده و پرنده پرسپولیس است اما اگر او نتواند اعصاب خود را کنترل کند ممکن است پرسپولیس ضربه بخورد و این موضوع باعث ناراحتی میلیون‌ها هوادار می‌شود. او بازیکن با کیفیتی است و در این سال‌ها کیفیت خود را ثابت کرده است. بهتر است کمی بیشتر روی خود کار کند و کادر فنی با او صحبت کند تا مشکلی برای این بازیکن در زمین به وجود نیاید.

ایرنا

برچسب ها: پرسپولیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار