این موضوع نیاز امروز جامعه و کشور ما است بنابراین همه باید تلاش کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات مجلس باشیم .
کد خبر: ۸۲۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 20 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار قائمشهر گفت که تعداد ۳۶۸ شعبه برای جمع‌آوری آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده است.

حوزه انتخابیه قائمشهر شامل شهرستان های قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ است.

یحیی یوسف پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد شعبه اخذ رای در شهرستان قائمشهر را ۱۶۹ محل اعلام کرد و افزود : از این تعداد ۹۹ شعبه در شهر و بقیه در روستاها پیش بینی شده است.

وی با اعلام اینکه برای بخش مرکزی سوادکوه و زیراب ۵۷ شعبه اخذ رای و برای بخش مرکزی سوادکوه شمالی و نارنجستان هم ۳۵ شعبه اخذ رای تعیین شده است ، گفت : برای بخش مرکزی جویبار و گیلخواران ۷۴ شعبه و برای بخش مرکزی سیمرغ و تالارپی ۳۳ شعبه اخذ رای تعیین شده است .

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه در کل حوزه انتخابیه پنج هزار و ۵۲۴ نیروی اجرایی فعالیت می کنند ، افزود : از این تعداد ۲ هزار و ۵۷۳ نفر در قائمشهر ، ۸۴۳ نفر در سوادکوه ، یکهزار و ۱۰۳ نفر در جویبار ، ۵۱۷ نفر در سوادکوه شمالی و ۴۸۸ نفر در سیمرغ به فعالیت خواهند پرداخت .

یوسف پور آمار داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را هم ۱۶ نفر اعلام کرد و توضیح داد : در مجموع صلاحیت ۲۲ داوطلب در این حوزه انتخابیه تایید شده بود که تاکنون ۶ نفر انصراف داده اند.

وی با بیان اینکه در بحث سلامت انتخابات همه باید تلاش کنند تا هیچ شائبه ای در بین مردم به وجود نیاید ، گفت : اعضای شعب و مجریان هم در بحث سلامت و برگزاری انتخابات سالم نقش مهمی دارند تا آراء مردم حفظ شود .

فرماندار قائمشهر در پایان به شفافیت در بحث انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و گفت که این موضوع نیاز امروز جامعه و کشور ما است بنابراین همه باید تلاش کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات مجلس باشیم .

حوزه انتخابیه قائمشهر ، جویبار ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار