۳ خانه محروم در روستای کیاسر شهرستان بهشهر با حضور حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر و دیگر مسئولین شهرستانی و مردم منطقه افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۲۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 20 February 2020

حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران عصر امروز در مراسم افتتاح ۳ خانه محروم روستای کیاسر شهرستان بهشهر ضمن تشکر و قدردانی بانیان چنین طرحهایی به سجایای اخلاقی بانو فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار کرد: ایشان در عبادات خویش، دعا برای همسایگان و دیگران را بر خود ترجیح می‌دادند و این همان فرهنگ توجه به دیگران است.
وی افتتاح خانه محرومان و محرومیت‌زدایی را فرهنگ اهل بیت و بانو فاطمه زهرا (س) دانست و تاکید کرد: این فرهنگ باید در جامعه رواج پیدا کند و تداوم داشته و مردم و مسئولان نگاه محرومیت‌زدایی داشته باشند چراکه این موضوع ریشه در دین اسلام دارد و دارای ارزش است.
جانشین فرمانده سپاه مازندران راز ماندگاری انسان را عمل صالح عنوان کرد و افزود: عمل صالح تنها به نماز و عبادت نیست بلکه عمل صالح خدمت به خلق است، به فکر همسایگان و اطرافیان بودن و دلی را عمیقا شاد کردن قرب الهی را به دنبال دارد.
محمدرضایی با بیان اینکه به رغم تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیار بعد از انقلاب اسلامی، هنوز مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد و بسیاری از مردم حتی از امکانات اولیه بی‌بهره‌اند، خاطرنشان کرد: این توان در دولت‌ها وجود ندارد که بتوانند به همه مشکلات بپردازند و منطقی هم نیست که انتظار حل همه مشکلات را از دولت داشت.
وی یادآور شد: راه حل در مشارکت مردم و مسئولان است، در جنگ تحمیلی نیز اگر تمام کارها بر دوش دولت بود هرگز موفق نمی‌شد بنابراین نیاز به مشارکت مردم برای حل مشکلات ضروری است و منطق امروز نیز ایجاب می‌کند که همه با هم برای آبادانی مملکت قدم برداریم.

۳ خانه محروم در روستای کیاسر بهشهر افتتاح شد

حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر در حاشیه افتتاح خانه محروم با اشاره به بحث محرومیت‌زدایی گفت: به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد ،سه واحد خانه محروم در روستاهای کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.
وی با بیان اینکه واحدها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد، افزود: برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
فرمانده سپاه بهشهر در ادامه از افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.
پورقربان خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دور دست یکی از ماموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار