لیگ دسته یک والیبال بانوان با قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید
در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و ذوب و آلومینیوم ممتاز اصفهان از گروه الف، سورن مشهد و سروقامتان بابل از گروه ب و سیاه‌جامگان مشهد و آریانا ماهشهر از گروه ج به مرحله نهایی صعود کردند.
کد خبر: ۸۲۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 21 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در سری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان قهرمان شد.

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان ایران در سال 98، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور 15 تیم برگزار شد.

دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت متمرکز در سه شهر زیر از 15 تا 20 آذرماه برگزار شد:
گروه الف: میزبان تیم تختی قائم‌شهر

تیم‌های حاضر: تختی قائم‌شهر، مدرن مشهد، فولاد سیرجان ایرانیان، ذوب و آلومینیوم ممتاز اصفهان و شهرداری پیشوا
گروه ب: میزبان تیم تبسم پاسارگاد

تیم‌های حاضر: تبسم پاسارگاد، شرکت زوپری، سورن مشهد، جوانان زرتشتی یزد و سروقامتان بابل
گروه ج: میزبان تیم طوبی زنجان

تیم‌های حاضر: طوبی زنجان، سیاه‌جامگان مشهد، شمال شرق تهران، نفت امیدیه و آریانا ماهشهر

دور برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات نیز از دوم تا هفتم بهمن به صورت متمرکز به میزبانی تیم‌های شهرداری پیشوا در گروه الف، جوانان زرتشتی یزد در گروه ب و آریانا ماهشهر در گروه ج پیگیری شد و تیم طوبی زنجان در این مرحله از حضور در مسابقات انصراف داد.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و ذوب و آلومینیوم ممتاز اصفهان از گروه الف، سورن مشهد و سروقامتان بابل از گروه ب و سیاه‌جامگان مشهد و آریانا ماهشهر از گروه ج به مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور نیز 24 تا 28 بهمن‌ماه به صورت متمرکز در اصفهان برگزار شد و شش تیم صعود کننده به مرحله نهایی به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان رقابت‌های مرحله نهایی نیز تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب پنج برد و 13 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم‌های ذوب و آلومینیوم ممتاز اصفهان (3 برد و 10 امتیاز) و سروقامتان بابل (سه برد و 8 امتیاز) به ترتیب نایب قهرمانی و مقام سومی را از آن خود کردند و این سه تیم به لیگ برتر صعود کردند.

همچنین تیم‌های سورن مشهد، سیاه‌جامگان مشهد و آریانا ماهشهر در جایگاه های چهارم تا ششم لیگ دسته یک بانوان سال 98 قرار گرفتند.

مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان با نظارت فاطمه زندی و طوبی بهپوری برگزار شد و ماندانا مطیعی، ملیحه نوری، لیلا ویسی، رقیه مصطفوی، هنگامه پورحسن، لیلا اعلایی و پریسا سلطانی قضاوت دیدارهای این مرحله را بر عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار