کد خبر: ۸۲۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 21 February 2020

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت که تاکنون ۲ گزارش از خرید و فروش رای در حوزه‌های انتخابیه ساری و بابل به این مرجع قضایی رسیده است که با دقت بررسی و برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدیونس حسینی عالمی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران افزود : یکی از عاملین خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه بابل از سوی نیروی انتظامی بازداشت شد.
وی گفت : گزارش خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد از سوی نیروی انتظامی و دادستانی در دست بررسی است و در صورت تایید با متخلفان برخورد خواهد شد.
حسینی عالمی در مورد برخی اظهارنظرها پیرامون خرید و فروش گسترده رای در حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر در غرب استان مازندران هم اظهار داشت : تاکنون گزارشی از خرید و فروش رای در این ۲ حوزه انتخابیه به دادستانی مرکز استان مازندران ارسال نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران همچنین گفت که انتخابات در استان در فضایی آرام در شعبه های اخذ رای در حال برگزاری است و تخلفاتی که بتواند روند اجرای انتخابات را با تاخیر مواجه کند؛ تاکنون گزارش نشده است.
وی افزود : بیشترین تخلفاتی که گزارش شده مربوط به خرید و فروش رای بود که به سرعت از سوی نیروهای انتظامی در دست بررسی است و در صورت مشاهده نیز با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
حسینی عالمی در مورد تخلفات انتخاباتی پیش از روز اخذ رای نیز توضیح داد : تعدادی گزارش تخلفات انتخاباتی پیش از روز اخذ رای به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان های استان ارایه شده است که برای تعدادی از این تخلفات پرونده تشکیل شد و در دست بررسی قرار گرفت.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه مازندران در حال برگزاری است و مردم این حوزه های انتخابیه باید ۱۲ نماینده خود را انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار