معاون سیاسی استانداری مازندران خبر داد
در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حوزه انتخابیه بابل فرآیند انتخابات در مرحله انطباق بین مجموعه هیئت‌های اجرائی و نظارت قرار دارد و پس ازین مرحله و تکمیل فرم مربوطه و ارسال نتیجه نهایی وزارت کشور به شورای نگهبان نتیجه آرا متعاقبا اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 22 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، معاون سیاسی استانداری مازندران از اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این استان خبر داد.

حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو یی نتایج انتخابات مجلس یازدهم در همه حوزه‌های انتخابیه استان مازندران را به این شرح اعلام کرد و گفت: درحوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از مجموع آرا ماخوذه ۱۴۵ هزار و ۱۱۷ رای، کیوان مرادیان کوچکسرایی با ۶۱ هزار و۹۸ رای و کمال علیپور با ۵۷ هزار و ۸۲۳ رای انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه از مجموع ۱۳۳ هزار و ۷۰۰ رای ماخوذه، غلامرضا شریعتی با ۵۷ هزار و ۹۴۵ رای منتخب شد.

معاون سیاسی استانداری مازندران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه آمل از مجموع ۱۱۹ هزار و ۵۸۱ رای، رضا حاجی‌پور با ۵۷ هزار و ۹۵۱ رای و در حوزه بابلسر و فریدونکنار از مجموع آرا ۶۴ هزار و ۲۹ رای
علی‌اصغر باقرزاده با ۳۰ هزار و ۴۳۰ رای انتخاب شدند.

حسن‌نژاد ادامه داد: حوزه نور و محمودآباد از مجموع آرا ماخوذه ۹۶ هزار و ۹۵۹رای، ولی‌اله فرزانه با ۳۵ هزار و ۳۴۷ رای و در حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت، از مجموع آرا ماخوذه ۸۸ هزار و ۵۴۹ رای،
محمدعلی محسنی بندپی ۲۴ هزار و ۹۲ رای انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تنکابن، عباس آباد و رامسر از کل آرا ۸۷ هزار و ۵۷۳ رای، سید شمس الدین حسینی با ۴۴ هزار و ۹۷۳ رای انتخاب شد.

معاون سیاسی استانداری مازندران افزود: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حوزه انتخابیه بابل فرآیند انتخابات در مرحله انطباق بین مجموعه هیئت‌های اجرائی و نظارت قرار دارد و پس ازین مرحله و تکمیل فرم مربوطه و ارسال نتیجه نهایی وزارت کشور به شورای نگهبان نتیجه آرا متعاقبا اعلام خواهد شد.
حسن‌نژاد تاکید کرد: نتایج اعلامی پس از تکمیل فرآیند ذکر شده قابل استناد است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار