تابناک / کارشناس سازمان هواشناسی: امروز سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود که کل نواحی غرب، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را دربر می‌گیرد.
کد خبر: ۸۲۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 24 February 2020

تابناک / کارشناس سازمان هواشناسی: امروز سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود که کل نواحی غرب، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را دربر می‌گیرد.

 

امیر سرکرده افزود: پیش بینی می‌شود امروز بعد از ظهر ابتدا استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان و چهارمحال بختیاری درگیر بارش باشند.
وی گفت: فردا این سامانه بارشی گسترش پیدا می‌کند و کل نواحی غربی، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این سامانه بارشی فردا استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان فارس، بوشهر، همچنین نواحی غربی استان اصفهان در نواحی شمالی‌تر مثل استان مرکزی، همدان و حاشیه جنوبی البرز مانند استان‌های زنجان، قزوین، تهران، شمال سمنان وحاشیه دریای خزر مانند استان‌های گلستان، مازندران و گیلان را در بر می‌گیرد که بارش‌ها به شکل برف و باران خواهد بود.

 


وی ادامه داد: بارش‌ها در ارتفاعات و نواحی سردسیر و کوهستانی عمدتاً به شکل برف است و در نواحی جنوبی‌تر نیز با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
سرکرده افزود: این سامانه برای چهارشنبه در نواحی شمال شرقی یعنی خراسان شمالی و رضوی فعال خواهد بود.
کارشناس هواشناسی گفت: پیش بینی شده است با کاهش دما مواجه شویم، اما این کاهش دما همانندگذشته محسوس نخواهد بود بنابراین در جاده‌های کوهستانی بارش‌ها عمدتاً به صورت برف است.
وی افزود: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها را در استان لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد و نواحی شمالی و غربی استان اصفهان شمال خوزستان و استان‌های حاشیه‌ای البرز مرکزی با بارش‌های بالای ۱۰۰ میلی متر خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار