روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: آمار افرادی که آزمایش ویروس کرونا در آنها در این استان مثبت اعلام شده به چهار نفر رسید.
کد خبر: ۸۲۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ 26 February 2020

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در ۲۴ ساعت گذشته از بین افراد مشکوکی که برای نمونه گیری ویروس کرونا مراجعه کردند، صرفا آزمایش یک نفر از این افراد مثبت اعلام شده است.
براساس این گزارش تمام افرادی که آزمایش ویروس کرونا در آنها در استان مازندران مثبت اعلام شده در مراکز درمانی پیش بینی برای این ویروس در سطح استان تحت درمان و مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران که به جز بابل که دارای دانشگاه علوم پزشکی مستقلی است، ۲۱ شهرستان دیگر استان را تحت پوشش خدمات درمانی و پزشکی دارد، اعلام کرد که تاکنون یک نفر مسافر تهرانی براثر ویروس کرونا در شهر تنکابن جان باخت و تاکنون آمارهای مرگ و میر تغییری نداشته است.
پیش از این دانشگاه علوم پزشکی بابل که اولین بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان مازندران از سوی پزشکان این دانشگاه شناسایی شد اعلام کرد که تاکنون دو نفر از افرادی که آزمایش ویروس کرونا در آنها مثبت بود از بیمارستان ها مرخص شدند.
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بابل یک زن ۵۳ ساله و یک جوان ۳۸ ساله که آزمایش ویروس کرونا در آنها مثبت بود از بیمارستان مرخص شدند.
مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان آمار قطعی ابتلا به ویروس کرونا در سطح کشور را ۱۳۹ نفر اعلام کرد که ۴۴ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شدند.
براساس اعلام این مرکز تعداد مرگ ناشی از کرونا که عمده آنها دارای بیماری زمینه ای بودند نیز از ۱۵ نفر روز گذشته به ۱۹ نفر رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار