مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
در مهمترین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر منچسترسیتی قرار گرفت و ۲ بر یک از مهمانش شکست خورد تا کار سختی برای صعود در دیدار برگشت داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴ 27 February 2020

 منچسترسیتی توانست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را شکست دهد و لیون در خانه برابر یوونتوس پیروز شد.

به گزارش ایسنا، دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با پیروزی منچسترسیتی و لیون پایان یافت.

در مهمترین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر منچسترسیتی قرار گرفت و ۲ بر یک از مهمانش شکست خورد تا کار سختی برای صعود در دیدار برگشت داشته باشد.

سفیدپوشان در نیمه نخست با وجود این که مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما بهترین فرصت ها برای مهمان بود. نخستین فرصت را گابریل ژسوس در دقیقه ۲۰ از دست داد و توپ را به دستان تیبو کورتوا زد. در ادامه وینیسیوس جونیور در شش قدم به توپ نرسید و لیز خورد تا بهترین موقعیت شاگردان زین الدین در ۴۵ دقیقه اول از دست برود. در دقیقه ۳۳ فرناندینیو به جای لاپورته آسیب دیده برای سیتی به میدان رفت. در وقت های اضافه فدریکو والورده دروازه تیمش را نجات داد. دفع توپ بد سرخیو راموس ممکن بود موجب شود دروازه مادرید باز شود. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم هم نخستین فرصت برای سیتی بود و ریاض مهرز آن را نتوانست به گل تبدیل کند. او دوباره یک فرصت را از دست داد و این بار کورتوا اجازه نداد دروازه اش باز شود. در چنین شرایطی ایسکو گلزنی کرد. فرار وینیسیوس و پاس این بازیکن به هافبک اسپانیایی نتیجه را در دقیقه ۶۰ یک بر صفر به نفع مادرید کرد. ۱۳ دقیقه بعد رحیم استرلینگ به جای برناردو سیلوا وارد زمین شد. گرت بیل هم جانشین وینیسیوس شد. در دقیقه ۷۶ در نهایت سیتی به گل دست یافت. ژسوس با سانتر کوین دی بروین نتیجه را یک بر یک کرد. شرایط زمانی برای سفیدپوشان بدتر شد که دنی کارواخال در محوطه جریمه خطا کرد و داور به نفع مهمان پنالتی گرفت. دی بروین در دقیقه ۸۲ بازی را ۲ بر یک به نفع سیتی کرد. سپس واسکس و یوویچ به میدان رفتند و ایسکو و مودریچ زمین بازی را ترک کردند. لحظاتی بعد راموس هم با یک خطا کارت قرمز مستقیم دریافت کرد چون ژسوس را در موقعیت تک به تک متوقف کرد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا روزهای سیاه مادرید ادامه داشته باشد.

در دیگر بازی یوونتوس به مصاف لیون رفت و با یک گل مغلوب میزبانش شد. تک گل این دیدار را لوکاس توسار در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند.

بازی های برگشت یک هشتم نهایی دو هفته بعد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار