کد خبر: ۸۲۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 29 February 2020

علی شوپائی پیش ازظهر صبح شنبه در جلسه توجیهی بررسی آخرین وضعیت بیماری ویروس کرونا در فرمانداری جویبار با اعلام اینکه تا کنون ۱۵ مورد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان عزیزی جویبار بستری شده اند، گفت: از این بیماران یک مورد از پرستاران خدوم مجموعه بیمارستان عزیزی، یک مورد در بخش آی سی یو و ۱۳ بیمار دیگر در بخش درمانی بیمارستان عزیزی بستری هستند.

رئیس بیمارستان عزیزی جویبار تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم به خاطر موارد کم اهمیت به بیمارستان مراجعه نکنندتا موجب شلوغی و ازدحام در بیمارستان نشوند.

در ادامه رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویباراز اولین مورد مثبت به ویروس کرونا در شهرستان جویبار خبردادوگفت: بعد مثبت اعلام شدن آزمایش به ویروس کرونا، فرد بیمار به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شده است.

مهدی فکوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ آزمایشگاه در خصوص موارد ارزیابی ویروس کرونا در کشور درحال فعالیت هستند، افزود: براین اساس پاسخگویی آزمایشات و کیت‌ها با سرعت بیشتری اعلام خواهد شد.

وی برضدعفونی و استریلیزه کردن اماکن عمومی شهر توسط شهرداری‌ها تاکید کردواظهار داشت: در حال حاضر مهمترین هدف ما کاهش سرعت انتقال این ویروس در سطح جامعه است.مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار