حسنی از همه فعالان حوزه گردشگری خواست تا شرایط پیش آمده را درک و برای مقابله با ویروس کرونا حداکثر همکاری را داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 08 March 2020

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت فعالیت مجموعه‌های گردشگری به خاطر جلوگیری ایز شیوع کرونا در این استان تاکنون ۱۴۷ واحد متخلف گردشگرپذیر پلمب شدند.

مهران حسنی عضر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ممنوعیت فعالیت واحدهای گردشگری تفریحی و اقامتی بنا بر دستورالعمل ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا بوده و نباید هیچکسی از این مصوبه تخطی کند.

وی در باره ترکیب واحدهای گردشگری متخلف پلمب شده هم توضیح داد ، : ۲۶ مورد از این تعداد واحدهای اقامتی و ۱۲۱ دیگر هم شامل سفره خانه های سنتی و واحدهای پذیرایی بودند.

معاون گردشگری مازندران اظهار داشت: بیشترین میزان تخلف واحدهای اقامتی به ترتیب مربوط به شهرهای ساحلی رامسر با ۱۳ مورد و بابلسر با ۱۲ واحد بوده است.

حسنی همچنین گفت: بیشترین میزان تخلف از ممنوعیت فعالیت در سفره خانه های سنتی نیز با ۴۲ مورد در آمل شناسایی شد و این واحدهای جمع آوری و پلمپ شدند.

وی بار دیگر بر جدیت شرایط کنونی و وخامت اوضاع سلامت عمومی اشاره کرد و گفت: با هیچ واحد گردشگری متخلف با اغماض برخورد نخواهد شد.

معاون گردشگری مازندران تاکید کرد: در صورت هرگونه مشاهده پذیرایی از مسافران و حتی افراد بومی در اقامتگاه ها و مجموعه های گردشگری مازندران ، آن واحد پلمب و پروانه فعالیت آن لغو

می شود.

حسنی از همه فعالان حوزه گردشگری خواست تا شرایط پیش آمده را درک و برای مقابله با ویروس کرونا حداکثر همکاری را داشته باشند.

استان مازندران دارای حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد گردشگری است که سالانه میزبان حدود ۳۰ میلیون گردشگر می باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار