معاون گردشگری اداره کل میراث فرنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران اعلام کرد: تمامی پروانه‌های بهره برداری تاسیسات گردشگری تا پایان اردیبهشت ۹۹ اعتبار دارند.
کد خبر: ۸۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 12 March 2020

معاون گردشگری اداره کل میراث فرنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران اعلام کرد: تمامی پروانه‌های بهره برداری تاسیسات گردشگری تا پایان اردیبهشت ۹۹ اعتبار دارند.

مهران حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پروانه های بهره برداری تاسیسات گردشگری یکساله است ، افزود:تمامی این پروانه های بهره برداری تا پایان اردیبهشت ۹۹ اعتبار خواهد داشت.

وی هدف از این افزایش اعتبار را جلوگیری از مراجعه مجموعه های گردشگری و تردد به مرکز استان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۲۰۰ واحد گردشگری دارای پروانه بهره برداری در استان فعال هستند، گفت: پایان هر سال موعد تمدید پروانه های این تاسیسات است که حجم زیادی از تردد را به ساری ایجاد می کند.

حسنی اظهار داشت: تمدید اعتبار پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری شامل تمامی واحدهایی است که از میراث فرهنگی مازندران دارای مجوز هستند که عبارت اند از مجموعه های اقامتی، مجموعه های تفریحی و سرگرمی ، دفاتر خدمات مسافرتی ، کارت های راهنمایان تورهای گردشگری و موارد دیگر.

مازندران مهم ترین مقصد گردشگری کشور است که سالانه میزبان حدود ۳۰ میلیون مسافر می باشد. اوج فعالیت صنعت گردشگری مازندران فصل نوروز است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی این صنعت تعطیل شده است .

مبلغ سرمایه گذاری دربخش گردشگری استان مازندران به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان می رسد و این استان روزانه ظرفیت اقامت بیش از یک و نیم میلیون گردشگر را به صورت رسمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار