مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل به عنوان یکی از مراکز درمانی بیماران کرونایی در این شهرستان صبح امروز یکشنبه بر اثر بیماری کرونا جان باخت.
کد خبر: ۸۳۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 15 March 2020

جواد جلالی نیا کارشناس بیهوشی و مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل از کارمندان خدوم و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بابل که بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت در عرصه درمانی را داشته هفته گذشته با وضعیت مشکوک به کرونا در بیمارستان محل خدمت خود بستری شده بود.

وی همچنین در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا و ابتلای جمع زیادی از شهورندان و بستری شدنشان در بیمارستان های بابل نیز با خط خوش خود نوشت: تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم، ای پاسخ گرامی امن یجیب ها.

دانشگاه علوم پزشکی بابل از اول اسفند ماه جاری که به صورت رسمی از بیماری کرونا در این شهرستان رونمایی شد تاکنون پنج نفر از پزشکان و کادر درمانی خود را از دست داده است.

دکتر صمدی و دکتر نیرویی، از پزشکان خبره و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین آقای ساداتی و جلالی نیا از کارمندان خدوم و نیز یک کارمند بازنشسته زن به نام سیده راضیه حسینی‌نژاد جانشان را در راه خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل از دست داده اند.

همچنین جمعی از کادر درمانی ، پزشکان و پرستاران بیمارستان های بابل نیز دچار ویروس کرونا شده و هم اکنون در بیمارستان ها و یا خانه هایشان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

همچنین در این مدت یک هزار بیمار مشکوک به این بیماری در چهار بیمارستان ایت آلله روحانی، شهید یحیی نژاد، شهید بهشتی و مرحوم میناگر که مختص مادران باردار مشکوک به کرونا می باشد، بستری شده بودند.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل با یک هزار و ۵۰ تخت خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

شهرستان بابل ۵۳۱ هزار نفر جمعیت دارد که در شش بخش و هفت شهر سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار