مهری یوسفی با اعلام اینکه ۲۸ اکیپ خیاط درگیر دوخت هستند گفت که یک کارگاه در روستای الیمون جویبار مستقر است و مابقی در منزل هایشان آستین ها را برای تولید لباس مخصوص و ماسک بالا زده اند .
کد خبر: ۸۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 22 March 2020

کارگاه کانون همیاری اجتماعی وحدت الیمون در شهرستان جویبار برای پیشگیری از ویروس کرونا به تهیه و دوخت لباس ایزوله بهداشتی برای بیمارستان های ولایت ساری و عزیزی جویبار پرداختند.

مسوول تعلیم و تربیت حوزه حضرت زینب (س) ناحیه سپاه جویبار روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: از همان ابتدا شیوع این بیماری به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، با همت بانوان در شهرستان جویبار به تهیه لباس ایزوله بهداشتی همچون گان ، شلوار ، کلاه جراح و پرستار ، ساق دست ، کلاه یکبار مصرف ، پکیج مخصوص آی سی یو ، روتختی ، رو بالشتی و همچنین ماسک بهداشتی برای بیمارستان های عزیزی جویبار و ولایت ساری پرداخته ایم .

مهری یوسفی با اعلام اینکه ۲۸ اکیپ خیاط درگیر دوخت هستند گفت که یک کارگاه در روستای الیمون جویبار مستقر است و مابقی در منزل هایشان آستین ها را برای تولید لباس مخصوص و ماسک بالا زده اند .

وی با بیان اینکه ۴۲ خیاط در سطح شهرستان جویبار درگیر دوخت لباس مخصوص و ماسک بهداشتی هستند ، افزود : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا روزانه ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در بیمارستان عزیزی ، ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در داروخانه های سطح شهر ، ۱۵۰ عدد در بین خانواده های بیمار و ۷۰۰ عدد هم به صورت متفرقه در سطح شهرستان جویبار توزیع و تحویل داده می شود .

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت زینب ( س ) ناحیه سپاه جویبار با اعلام اینکه روزانه ۱۰۰ عدد گان ، شلوار و کلاه بهداشتی به بیمارستان عزیزی جویبار تحویل داده می شود ، گفت که روزانه ۱۰۰ دست گان ، کلاه و شلوار ، ۵۰ دست گان یکسره و همچنین ۵۰۰ ساق دست یکبارمصرف به بیمارستان ولایت ساری تحویل داده می شود .

یوسفی با بیان اینکه به جزء بیمارستان های عزیزی جویبار و بیمارستان ولایت ساری لباس مخصوص بیمارستان و ماسک را به صورت متفرقه در مکان هایی از سطح این استان که نیاز باشد توزیع می کنیم ، افزود : لباس و ماسک بهداشتی را به درمانگاه سپاه قائمشهر ، درمانگاه سپاه جویبار ، درمانگاه انصار ساری ، درمانگاه یحیی نژاد بابل و هلال احمر استان هم توزیع می کنیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام نوروز هم از ۲۸ اکیپ ۱۵ اکیپ خیاطی مشغول دوخت هستند ، گفت که به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا ریشه کن شدن این ویروس این کار جهادی را ادامه خواهیم داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار