درباره دیگر مسائل هم باید منتظر بمانیم تا کشورهای اروپایی که با این مسئله رو‌به‌روی هستند چه تصمیمی می‌گیرند.اساسنامه فدراسیون باید کاملاً منطبق با اساسنامه فیفا باشد.
کد خبر: ۸۳۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 22 March 2020

 چون تاکنون چنین اتفاقی در کشور و حتی دنیا نبوده، من فکر می‌کنم باید یک کارگروه متشکل از کارشناسان خبره در زمینه‌های ورزشی، اجتماعی و پزشکی تشکیل شود و یک تصمیم درست گرفته شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت فوتبال گفت : امیدوارم این بیماری کنترل شود و مسابقات در فضای سالم برگزار شود ولی اگر این منوال ادامه داشته باشد عاقلانه نیست که بخواهیم لیگ را ادامه بدهیمچون تاکنون چنین اتفاقی در کشور و حتی دنیا نبوده، من فکر می‌کنم باید یک کارگروه متشکل از کارشناسان خبره در زمینه‌های ورزشی، اجتماعی و پزشکی تشکیل شود و یک تصمیم درست گرفته شود.چون هر تصمیمی گرفته شود باعث اعتراض گروهی خواهد شد. درباره دیگر مسائل هم باید منتظر بمانیم تا کشورهای اروپایی که با این مسئله رو‌به‌روی هستند چه تصمیمی می‌گیرند.اساسنامه فدراسیون باید کاملاً منطبق با اساسنامه فیفا باشد. چند سال پیش یکسری افراد در فدراسیون آگاهانه ترجمه اساسنامه فیفا به فارسی را بر اساس منافع فردی عده‌ای تنظیم کردند که این منطبق با روح فوتبال نیست. فیفا بارها این موضوع را اعلام کرده اما فدراسیون با کلمات بازی می‌کند، چون می‌خواهد افرادی خاص بر مسند کمیته‌ها و پست‌ها قرار بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار