تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نشان می‌دهد که خروجی بیمارستان‌های کرونایی استان در حال پیشی گرفتن از ورودی‌ها است و اگر شهروندان رعایت کنند ، نقطه شکست کرونا نزدیک شده است.
کد خبر: ۸۳۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸ 23 March 2020

روابط عمومی این دانشگاه عصر امروز یکشنبه آمار تازه وضعیت ویروس کرونا در مازندران را طی ۲۴ ساعت گذشته منتشر کرد که نشان می دهد در این مدت ۲۸۰ بیمار مشکوک در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری شده اند در حالی که در همین مدت ۲۹۲ بیمار پس از بهبودی ترخیص شده اند.

مازندران دارای ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل است . دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل است و آمار ارائه شده شامل آن نمی شود.

بر اساس این گزارش ، در حال حاضر یکهزار و ۴۴۷ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۳۶ نفر دیگر در مازندران به ویروس کرونا قطعی شده است.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هم امروز آمار قطعی بیماران مبتلا به کرونا در مازندران را یکهزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اطلاعیه امروز خود با تاکید بر ماندن شهروندان در خانه ، تاکید کرد : خانه بهترین پناهگاه در برابر حمله ویروس کرونا است .

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل هم پیش از این اعلام کردند که در حال حاضر بیماران مشکوک به کرونای بستری در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه به ۳۲۰ نفر کاهش یافته است و ۱۵۰ تخت در بیمارستان های شهرستان در صورت نیاز به بستری بیماران مشکوک به این ویروس خالی است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند در اول اسفند ماه سال گذشته و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

در جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون ۱۰ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا از سوی مراکز درمانی این شهرستان پذیرش شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار