در یک ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی بابل مراجعه کردند که توسط پرسنل درمانی مورد رسیدگی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۳۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰ 23 March 2020

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت که بهبودی بیماران مشکوک به کرونا که در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه بستری بودند و تاکنون ترخیص شده‌اند، هم اکنون به یک هزار و ۷۶ نفر رسید.

دکتر سید فرزاد جلالی یکشنبه شب در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود : این بیماران با حال مساعد از بیمارستان های شهرستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۳۲۰ نفر دیگر به دلیل ابتلای مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

وی بیان داشت: در یک ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی بابل مراجعه کردند که توسط پرسنل درمانی مورد رسیدگی قرار گرفتند.

دکتر جلالی مهم ترین راه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا را ماندن در منزل دانست و گفت : مردم دید و بازدیدهای نوروزی را به زمان دیگری موکول کنند تا شهرستان بابل بتواند شکست کرونا را جشن بگیرد.

وی بیان کرد : در این چند روز اخیر آمار بیماران بستری در بیمارستان های بابل کاهش یافته لذا از مردم می‌خواهیم از بیرون آمدن و مسافرت پرهیز کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین از مسافران خواست تا به استان مازندران سفر نکنند و در خانه ماندن را برای نابودی و قطع زنجیره کرونا جدی بگیرند.

خیرین بابلی که تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل کمک کردند ، بخشی از این کمک ها برای تقویت روحیه کادر درمانی بوده است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار