موارد ضد و نقیضی در فضای مجازی مطرح می‌شود که مبنای علمی ندارد که یکی از آنها استفاده از سشوار است؛ استفاده از این وسیله برای عدم ابتلا به کرونا توصیه نمی‌شود.
کد خبر: ۸۳۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 24 March 2020

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در ارتباطی ویدئو کنفرانسی که به منظور پاسخگویی به سوالات خبرنگاران برگزار شد، در مورد توصیه برخی افراد به استفاده از سشوار و بخور برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس گفت: موارد ضد و نقیضی در فضای مجازی مطرح می‌شود که مبنای علمی ندارد که یکی از آنها استفاده از سشوار است؛ استفاده از این وسیله برای عدم ابتلا به کرونا توصیه نمی‌شود.

دکتر کیانوش جهانپور در ارتباطی ویدئو کنفرانسی که به منظور پاسخگویی به سوالات خبرنگاران برگزار شد، در مورد توصیه برخی افراد به استفاده از سشوار و بخور برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس گفت: موارد ضد و نقیضی در فضای مجازی مطرح می‌شود که مبنای علمی ندارد که یکی از آنها استفاده از سشوار است؛ استفاده از این وسیله برای عدم ابتلا به کرونا توصیه نمی‌شود.

 

 وی با بیان اینکه استفاده از بخور در موارد سرماخوردگی و شبه‌آنفلوآنزا معمولا استفاده می‌شود، گفت: ما نیز استفاده از بخور را نهی نمی‌کنیم، اما مدرکی دال بر مفید بودن نداریم و علمی نیست.

برچسب ها: سشوار ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار