رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت که تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و بازارهای استان بر اساس مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونای مازندران تا ۲۲ فروردین تمدید شده است.
کد خبر: ۸۳۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 30 March 2020

ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا پیش از این بازارها و اصناف فاقد فعالیت ضروری در ایام کرونا را تا ۱۵ فروردین تعطیل کرده بود.

حسینقلی قوانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد : با توجه به تعطیلی روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین به خاطر نیمه شعبان و جمعه ، ستاد مقابله با کرونای مازندران تعطیلی بازار را تا پایان این تعطیلات تمدید کرده است.

وی از بازاریان و صنوف خواست تا برای گسستن زنجیره انتقال ویروس کرونا مصوبات ستاد زیستی را جدی بگیرند و در این مسیر همراهی داشته باشند.

قوانلو گفت : تنها صنوف ضروری همچون خبازی ها ،نانوایی ها ، سوپرمارکت ها و فروشگاههای تامین کننده کالاهای مورد نیاز مردم اجازه فعالیت دارند .

بازرسان سازمان صنعت مازندران پیش از این به خاطر عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا تعدادی از واحدهای صنفی را جریمه و پلمب کردند. در آخرین گزارش این سازمان مشخص شد که از اول تا نهم فروردین امسال ۸۱۰ واحد صنفی به همین خاطر پلمب شدند. همچنین در مجموع از اسفند ماه که طرح نظارت بر داروخانه ها و فروشگاه های عرضه محصولات بهداشتی در سراسر استان اجرا شد تا نهم فروردین از چهار هزار و ۵۱۶ داروخانه و مراکز محصولات بهداشتی بازرسی شد که نتیجه آن تشکیل ۲۷۵پرونده تخلف و پلمب ۴۵ واحد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار