در بسته پیشنهادی که دفتر امور مشترک فدراسیون ها ارائه کرده، بین چهار تیم اول لیگ یعنی پرسپولیس ، سپاهان، تراکتور و استقلال ، مراسم قرعه کشی برگزار می شود و نام هر تیمی که از قرعه کشی بیرون بیاید، به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم ثبت می شود.
کد خبر: ۸۳۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 31 March 2020

 به گزارش افکارنیوز، در بسته پیشنهادی که دفتر امور مشترک فدراسیون ها ارائه کرده، بین چهار تیم اول لیگ یعنی پرسپولیس ، سپاهان، تراکتور و استقلال ، مراسم قرعه کشی برگزار می شود و نام هر تیمی که از قرعه کشی بیرون بیاید، به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم ثبت می شود.

اخبار ورزشی- همچنین برای تعیین 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بین 8 تیم بالای جدول قرعه کشی خواهد شد که در این صورت، شهرخودرو، فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، شانس آسیایی شدن خواهند داشت.

در ادامه هم بین 8 تیمی که در نیمه پایین جدول هستند، قرعه کشی جداگانه ای برگزار می شود تا 2 تیم بدشانس که نام شان بیرون می آید، به دسته دوم سقوط کنند. این طرح مورد موافقت کمیته انضباطی و استیناف قرار گرفته و به محض موافقت کمیته جوانان و مربیان، به زودی عملی خواهد شد تا پرونده لیگ امسال، با این فرمول ابتکاری بسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار