تمرینات نساجی در این روزهای کرونایی در حالی توسط بازیکنان در خانه پیگیری می‌شود که محمود فکری از راه دور شاگردانش را کنترل می‌کند.
کد خبر: ۸۳۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 01 April 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط‌عمومی باشگاه نساجی مازندران، همان‌طور که می‌دانید طبق دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانند به تمرین بپردازند. پس از تعطیلی اجباری تمرینات، بسیاری از باشگاه‌ها منتظر صدور اجازه آغاز مجدد تمرینات هستند تا دوباره دور یکدیگر جمع شوند ولی در این میان کادر فنی باشگاه نساجی دست به ابتکار جالبی زد.

بد نیست بدانید بازیکنان و اعضای کادر فنی نساجی مازندران با استفاده از برنامه سایبری، به‌صورت وبینار هر روز راس ساعتی مشخص همزمان تمرینات را خود را شروع کرده و زیر نظر کادر فنی به مدت تقریباً ۹۰ دقیقه پیگیری می‌کنند.

این متد تمرینی که برگرفته از باشگاه بایرن‌مونیخ است، در این روزهای کرونایی توسط اعضای کادر فنی باشگاه نساجی در حال پیگیری است و آنها برنامه‌های خود را برای آماده نگه داشتن بازیکنان خود با این متد جدید دنبال می‌کنند.

وحید فاضلی دستیار محمود فکری در این رابطه گفت: متاسفانه این روزها همه کشورها درگیر این ویروس مهلک و بحران شده‌اند و باشگاه‌های فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما مطالعاتی انجام داده و بررسی کردیم تا در این وضعیت تعطیلی اجباری تمرینات تیم‌ها، بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم و در این میان برنامه باشگاه بایرن‌مونیخ به‌نظر کامل‌تر آمد.

البته بایرن مونیخ از اپلیکیشنی استفاده می‌کند که بهره‌گیری از آن در کشورمان با دشواری‌هایی همراه بود اما بالاخره به زحمت توانستیم برنامه مشابهی طراحی کنیم و این تمرینات با مشارکت و همراهی بازیکنان به‌خوبی در حال انجام است و امیدوارم مفید باشد.

هر چند تمرینات گروهی داخل زمین چمن چیز دیگریست اما با توجه به شیوع ویروس کرونا سلامتی بازیکنان در اولویت است و تلاش می‌کنیم بچه‌ها زیاد از آمادگی دور نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار