مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش ۴۷۷ کیلومتر خطوط این شرکت به شبکه توزیع برق استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 02 April 2020

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش ۴۷۷ کیلومتر خطوط این شرکت به شبکه توزیع برق استان در سال گذشته خبر داد.

رضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۵۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به شبکه‌های توزیع برق استان مازندران افزوده شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود ۲۹ هزار کیلومتر خطوط توزیع برق در مازندران وجود داشته که از این تعداد، ۱۲ هزار و ۳۹۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۶ هزار و ۶۵۳ کیلومتر مربوط به شبکه فشار ضعیف است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از نصب هزار و ۴۷۵ دستگاه پست توزیع برق با قدرت ۱۷۵ مگاولت آمپر در سطح استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴ هزار و ۲۶ دستگاه پست توزیع با ظرفیت ۴ هزار و ۲۰۸ آمپر برق مشترکان ۱۸ امور توزیع برق از آمل تا گلوگاه را تامین می‌کند.

غفاری یادآور شد: صنعت برق مازندران در کنار سایر بخش‌های وزارت نیرو برنامه‌ریزی دقیقی برای نیازهای فعلی انجام داده تا هیچ‌گونه خللی در برق‌رسانی استان بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌ها و پروژه‌ها برای پایداری شبکه و تامین برق مشترکان استان در سال گذشته صورت گرفته است، تاکید کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در بخش احداث فیدرهای جدید ۲۰ کیلو ولت، ایجاد شبکه‌های رینگ، انجام مانورهای فنی عملیاتی با رویکرد ترمیم و بهسازی شبکه‌های موجود و اجرای طرح‌های مقاوم سازی در سراسر استان به اجرا درآمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پایان از مدیریت توزیع و مصرف برق در استان در سال جاری سخن گفت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های کاهش پیک و اعمال طرح‌های مدیریت مصرف، شرایط برای گذر از تابستان ۹۹ فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار