کارفرمایان این مشاغل می توانند فهرست حقوق و مزد ماهانه اسفند پارسال به همراه فروردین و اردیبهشت امسال بدون پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی (۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرمایی) اقدام‌کنند.
کد خبر: ۸۳۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 03 April 2020

معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی مازندران با اشاره به خسارت و زیانی که کرونا به برخی مشاغل وارد کرد، گفت: پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی برخی مشاغل و نیز پرداخت حق بیمه خویش فرماها که اینترنتی قادر به پرداخت نیستند، مشمول امهال شد.

حسن فلاح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۱۰ رسته از فعالیت‌ها شامل ۳۵ نوع مشاغل کارگاهی همچون آژانس های مسافرتی و گردشگری طباخی ها ، پوشاک ، کیف و کفش که بخاطر کرونا دچار زیان و خسارت شدند ، ۲۰ درصد سهم کارفرمایی آنها مشمول امهال شده است .

وی ادامه داد: کارفرمایان این مشاغل می توانند فهرست حقوق و مزد ماهانه اسفند پارسال به همراه فروردین و اردیبهشت امسال بدون پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی (۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرمایی) اقدام‌کنند.

فلاح گفت: کارفرمایان بعد از پایان دوره یاد شده تیر امسال می‌توانند حق بیمه سهم کارفرمایی ماههای ذکر شده را یکجا و در صورت عدم توانایی به صورت اقساطی حداکثر پایان سال ۹۹ پرداخت کنند.

وی درباره تعداد کارفرمایان مازندران که مشمول این امهال می شوند افزود : پایان فروردین آمار اولیه مشمولان این طرح مشخص می شود و می توان اعلام کرد که چه تعداد افراد مشمول طرح می شوند.

معاون بیمه ای تامین اجتماعی مازندران همچنین درباره بیمه شدگان خویش فرما همچون قالی بافی گفت: این افراد نیز در صورت نداشتن کد ورود به سامانه تامین اجتماعی برای دریافت فیش بیمه با لحاظ کردن مهلت یک‌ماهه به آنها می توانند اردیبهشت ماه برای دریافت فیش به کارگزاری های مراجعه بکنند و حق بیمه خود را پرداخت بکنند .

بنا به اعلام‌تامین اجتماعی مازندران تعداد بیمه شدگان این سازمان در استان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار