استان مازندران با توجه به پیشینه تاریخی و دارا بودن مردمانی با تقوا و ولایی نیازمند توجه بیشتراز سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 17 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از پايگاه خبري پليس ، رئیس کل دادگستری استان مازندران در دیدار سردار "میرزایی" با وی ، گفت: نیروی انتظامی، نیرویی ولایی است و این افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آمیز برای این نیرو است . 

 حجت الاسلام و المسلمین "محمد صادق اکبری" در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سردار میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: استان مازندران با توجه به پیشینه تاریخی و دارا بودن مردمانی با تقوا و ولایی نیازمند توجه بیشتراز سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به این که این استان با دارا بودن بیش از 10 هزار و 400 شهید و مردمانی مومن و متعهد به نظام، خدمتگزاری در جهت رونق بیشتر نظم، امنیت را از الزامات مهم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این استان برشمرد.

حجت الاسلام اکبری، تصریح کرد: افتخار نیروهای مسلح این است که زیر مجموعه ولایت فقیه و مقام معظم هبری هستند و خدمت در هرکدام از آن ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران نیروی انتظامی را ارگانی حیثتی دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین رکن نیروی انتظامی نسبت به سایر ارگان ها حیثتی بودن آن است چرا که نیروی انتظامی نیرویی ولایی و در مسیر ولایت است و این افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آمیز برای این نیرو است .

وی با بیان این که نیروی انتظامی از ولادت تا وفات و در شادی و غم در کنار مردم است، افزود: نیروی انتظامی به دلیل نوع ماموریتش بیشترین مراودات را با دستگاه قضایی است و از حیث ما به داشتن این نیرو افتخار می کنیم .

اکبری در ادامه با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در اجرای عدالت و احقاق حق بر همراهی هرچه بیشتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تلاش دادگستری استان مازندران بر این است، هرکس که جرم می کند در کمترین زمان ممکن هزینه جرم خود را بپردازد تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند.

رئیس دادگستری استان مازندران در پایان اظهار کرد: خوشبختانه در استان مازندران به دلیل همت مضاعف و تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در بخش اجرای احکام و جلب محکومین شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به همه ی اهداف ترسیم شده در آینده نزدیک برسیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار