اما از باشگاه استقلال خبر می رسد فرهاد مجیدی حالا در شرایطی که دیگر نمی تواند گزینه خارجی را به کادر فنی اش اضافه کند در صدد است تا یک مربی داخلی را به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 18 May 2020

در این بین فرهاد مجیدی که صحبت هایش را در اواخر فروردین ماه سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به استقلال بپیوندد وقتی حکم وزارت ورزش را شنید خیلی ناراحت شد.
به تازگی مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش طی حکمی باشگاه استقلال را از جذب بازیکن و مربی خارجی منع کرد. پیرو همین موضوع مدیران باشگاه استقلال از کادر فنی تیم خواستند برای تقویت تیم در فصل بعد از حالا فقط روی گزینه های داخلی متمرکز شوند. در این بین فرهاد مجیدی که صحبت هایش را در اواخر فروردین ماه سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به استقلال بپیوندد وقتی حکم وزارت ورزش را شنید خیلی ناراحت شد.البته این تنها شامل حال استقلال نمی شود و حکم وزارتخانه برای پرسپولیس نیز لازم الاجراست و هر دو تیم سرخابی تهران باید به آن عمل کنند. اما از باشگاه استقلال خبر می رسد فرهاد مجیدی حالا در شرایطی که دیگر نمی تواند گزینه خارجی را به کادر فنی اش اضافه کند در صدد است تا یک مربی داخلی را به خدمت بگیرد. پیش از این مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی مربیان تیم استقلال بودند که از ابتدای حضور مجیدی در کادر فنی این تیم او را همراهی می کردند. بهزاد غلامپور و علی ربانی نیز به ترتیب مربی دروازه بان ها و مربی بدنساز تیم استقلال هستند.

خبرورزشی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار