قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید شبهات و ابهامات زیادی را ایجاد کرده است و سوال اصلی اینجا است که چرا باشگاه باید چنین اختیارات ویژه ای را به کارگزاری بدهد که قرار است از برند پرسپولیس بهره برداری کند؟
کد خبر: ۸۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 19 May 2020

 قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید شبهات و ابهامات زیادی را ایجاد کرده است و سوال اصلی اینجا است که چرا باشگاه باید چنین اختیارات ویژه ای را به کارگزاری بدهد که قرار است از برند پرسپولیس بهره برداری کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از کش و قوس های فراوان در ابان 1398 سرانجام باشگاه پرسپولیس با برند خود به توافق رسید و این قرارداد توسط انصاری فرد مدیرعامل وقت این باشگاه با کارگزار آتیه داده پرداز امضا شد.

این قرارداد در ابتدا 5 ساله بود که بعد از رفتن انصاری فرد و البته تنش در هیات مدیره، این قرارداد فسخ شد اما بار دیگر دو طفر پای میز مذاکره نشستند و این قرارداد را با الحاقیه ای جدید به مدت سه سال کاهش دادند. ماجرا اما وقتی پیچیده می شود که بدانیم این کارگزار تمامی برند باشگاه پرسپولیس را به انحصار خود درآورده است و حتی اینستاگرام و توییتر و تلگرام باشگاه را نیز به تصاحب خود درآورده است. اینستاگرام تیک آبی باشگاه در اختیار کارگزار است اما این کارگزار با تبلیغ آب معدنی در واقع به وجهه برند پرسپولیس ضربه می زند.

زوایای پنهان قرارداد با آتیه

این قرارداد در روزهای اخیر به صورت عجیبی زوایای پنهانش بیشتر از قبل مشخص شده است. اینکه درامد بالای 50 میلیارد تومان به بالا، فقط 60 درصدش به باشگاه پرسپولیس می رسد و 40 درصد جزو درآمد کارگزار خواهد بود و جالب اینکه این بند حتی در الحاقیه جدید نیز اصلاح نشده است!

باید از مسئولین پرسپولیس سوال کرد که چرا چنین اختیار تامی به این کارگزار دادند و در مقابل هیچ راه درآمدزایی را برای خود باز نگذاشتند؟ ایا باشگاه های بزرگی چون بایرن مونیخ، رئال مادرید و … نیز برند خود را دربست در اختیار کارگذار می گذارند؟ قطعا خیر!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار