اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در اول خرداد
اخبار حوزه انتظامی مازندران در اول خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 21 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز 5 شنبه اول خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/01 تقدیم حضور می گردد :

 کشف فرش های خارجی میلیاردی در محمودآباد

_ فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دپوی فرش های خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی 23 میلیارد و 700 میلیون ریال در"محمودآباد" خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی انهدام باند سارقان منازل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد و کشف مقادیری فرش خارجی از اعضای این باند، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بازجویی از سارقان رد یک انبار دپوی فرش های خارجی را در این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با شناسایی انبار دپوی فرش های خارجی و مالک آن با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده اداره تعزیرات حکومتی از این انبار بازرسی که در نتیجه بیش از 2 هزار و 370 تخته فرش خارجی مدل ترک تولید کشور بلژیک فاقد مدارک و مجوز قانونی به ظن قاچاق کشف شد.

سردار میرزایی، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی فرش های مکشوفه حدود 23 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده که مراتب با هماهنگي مرجع قضائی از سوي کارشناسان اداره تعزيرات حکومتي به دقت مورد شمارش و بررسي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه متهم به قاچاق، تاکنون هیچ گونه مدارکی دال بر مجوز قانونی واردات ارائه نکرده است از پلمب این انبار خبر داد 

 خبر فوری؛ 

ترافیک پرحجم و روان در محورهای" هراز و کندوان" /یک طرفه شدن محور کندوان از ساعت 13 امرو

_رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ترافیک پرحجم و روان در محورهای "هراز و کندوان" خبر داد و افزود: از ساعت 13 محور کندوان از "کرج" به سمت "چالوس" یک طرفه خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، گفت: برابر اعلام مرکز کنترل نرافیک پلیس راه استان و دوربین های پایش تصویری در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و روان از سمت جنوب به شمال محورهای هراز و کندوان هستیم .

وی تصریح کرد: همانطور که قبلاً از طریق رسانه های گروهی استان اطلاع رسانی شد از ساعت 13 محدودیت های ترافیکی در محور کندوان اعمال خواهد شد و این محور از سمت "کرج به چالوس" یک طرفه خواهد شد .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران بااشاره به ترافیک عادی و روان در محور "سوادکوه" به رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در محور های شمالی را دارند، خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی راه های استان است.

 پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز قدس 

_فرمانده انتظامی استان در پیامی روز قدس را روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى با پيام محو اسرائيل از منطقه برشمرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

امروزه مسئله فلسطین و جنایت هاى اسرائیل علیه مردم بى دفاع آن، وارد حساس ترین مرحله خود شده است. در حقیقت، این مسئله، موضوعى منطقه اى نیست، بلکه در رأس موضوع هاى جهانى قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست، بلکه ایجاد یک کانون استعمارىِ ضد اسلامى، براى نابودى جهان اسلام و جلوگیرى از شکل گیرى تمدن اسلامى است.

و هماهنگونه که امام خمینى رحمه الله که با اعلام روز قدس بشارت داده که «اگر در روز قدس تمام کشورهای اسلامی، ملت ها، همه برخیزید و فریاد بزنند، آن هم نه برای روز قدس تنها، بلکه برای همه ممالک اسلامی به یقین پیروز خواهند شد» رهبر معظم انقلاب اسلامى، حضرت آيت‏اللّه‏ خامنه ‏اى نیز با بينش عميق خود در مورد مسأله فلسطين، درباره تلاش‏هاى مقامات آمريكايى و غاصبان و مزدوران آنها براى پاك‏كردن صورت مسأله فلسطين، چنين فرمودند: « دستگاه‏ هاى آمريكا و رئيس‏ جمهور آمريكا، تلاش خودشان را گذاشته‏ اند كه مسأله فلسطين را از صورت مسايل دنياى اسلام و خاورميانه به كلى حذف كنند و اصلاً مسأله‏ اى به نام فلسطين و آرمان فلسطين و نهضت فلسطين ديگر باقى نماند... مگر ممكن است انگيزه دفاع از كشور فلسطين و هويت فلسطينى از دل فلسطينى ‏ها برود؟

در روز قدس بار دیگر دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می شود و فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می کند. روز قدس، روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى است و پيام آن، محو اسرائيل از منطقه است.

روز قدس، پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که سلفی های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید و جبهه مقاومت و ملت سربلند ایران اسلامی، در برابر آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که آرمان های فلسطین حتی در شرایطی که تحریم های ظالمانه با بیماری کرونا پیوند خورده و کام ها را تلخ نموده است فراموش گردد.

فرماندهی انتظامی استان نیز همنوا با مردم دیار علویان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی با اجرای برنامه های فرهنگی مطابق با شرایط ایمنی زیستی کشور است تا این پیام الهی و وعده حق وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ به گوش جهانیان برسد.

 فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 85 فقره سرقت در نکا 

 فرمانده انتظامي شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 85 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین زارع" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت نا امن کردن محيط براي سارقان، فروشندگان موادمخدر و مجرمان با بسيج امکانات و نيروها در سطح شهرستان نکا به صورت مقطعي برگزار گرديد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح،ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری بیش از 60نفر سارق و مالخر اموال مسروقه در 1 ماهه گذشته شدند .

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 22 فقره سرقت اماکن خصوصی، 18فقره سرقت موتورسیکلت،12 فقره سرقت منزل ، 8 فقره سرقت داخل خودرو ، 24 فقره سرقت منزل و ... در این شهرستان اعتراف کردند .

وی اظهار داشت: کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق،کشف 2تن و 700کیلوگرم چوب قاچاق جنگلی،توقیف و اعمال قانون 168دستگاه خودرو و 77 دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در پايان از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، سرقت ، کالاي قاچاق و ...مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

 فتح خرمشهر؛ درخشانترین افتخار رزمندگان به مددالهی 

_ فرمانده انتظامی استان در پیامی با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه بزرگ را درخشانترین افتخار، تجلی نیروی ایمان و اراده قلبی رزمندگان اسلام به مدد الهی برشمرد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن این پیام آمده است .

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح خرمشهر در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی یکی از افتخارات بزرگ رزمندگانی است که با مدد الهی و اراده ی آهنین قهرمانان این مرزو بوم به منصه ظهور رسیده است و همچون برگ زرینی در دفتر تاریخ ایران عزیز اسلامی می درخشد .

فتح الفتوح دوران دفاع مقدس، مبارزه ای مجدانه توام با ایمان قلبی، جهاد و عمل صالح رزمندگان و سمبل اراده ملی در دفاع از ارش های انقلاب اسلامی است که نوید این پیروزی ها را خداوند متعال در آیه شریفه انا فتحنا لک فتحا مبینا به مومنان خود داده است .

در این روز سرور قامتان ایران اسلامی تمام قد در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد .

و اکنون که دشمنان انقلاب اسلامی باری دیگر با تمامی دسیسه های خود چشم طمع به این آب و خاک دوخته اند، جوانان پرشور و انقلابی وطن با کسب افتخارات علمی و مذهبی و ورزشی و حضوری مداوم در صحنه، معادلات دشمن را بهم ریخته و مایوس تر از گذشته به گذرگاه اول خود باز نشاندند .

فرزندان انقلابی شما در فرماندهی انتظامی استان مازندرن نیز این نوید را به همگان می دهند که تا آخرین نفس برای حفظ ارزش های انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده و برای خفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .

اینجانب با گرامی داشت این مناسبت بزرگ و همزمانی آن با عید بزرگ بارش رحمت و فضل الهی است، عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای همیشه ی تاریخ و تقدیری الهی آنچنان که شایسته مردم مومن و عزیز ماست را از در گاه حضرت ولی عصر و خداوند قادر متعال آرزو دارم

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

 کشف 32 فقره سرقت در جویبار 

_ فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 32 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 23سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 32فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 90موتور سیکلت و 25خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

وی از دستگیری 10متهم تحت تعقیب مراجع قضائی (جلبی ) نیز خبر داد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 کشف ماهیان خاویاری قاچاق در ساری 

_ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ماهیان خاویاری قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در "ساری" خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالاو ارز به خصوص قاچاق منابع ملي، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان در پي کسب خبری مبني بر فعالیت افردی در امر خرید و فروش ماهيان خاوياري در بازار ماهي فروشان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی تصریح کرد: با هماهنگی عوامل يگان حفاظت منابع آبزيان و هدايت اطلاعاتي و عملياتي پليس آگاهی در عملیات مشترک از بازار ماهي فروشان بازديد شد که در نتيجه 4 قطعه ماهي خاوياري به مقدار تقربيي 19 کيلوگرم از متهمان به قاچاق کشف شد .

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه ارزش ريالي ماهیان خاویاری مکشوفه 200 میلیون ریال برآورد شد، افزود: کليه اموال مکشوفه به عوامل يگان منابع آبزيان تحويل شد.

 دستگیری سارق گوشی تلفن همراه در بابلسر 

_ فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق گوشی تلفن همراه با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین اسدی " در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در سطح حوزه استحفاظي، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه سارق راشناسايي و با هماهنگی قضائی وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ اسدی بيان داشت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به 15 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از عابران در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در پايان به شهروندان توصيه کرد: ضمن خودداری از ذخیره تصاویر خانوادگی و اسناد محرمانه خود در تلفن همراه،در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا بوده و از خرید هرگونه گوشی تلفن همراه و سایر اموال فاقد مدارک هویتی جداً خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار