فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران:
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران از توزیع ۲۷۵ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در روزهایی کرونایی در سطح استان خبر داد. بسته‌های حمایتی کمک معیشتی مومنانه نیز در مجموع به مبلغ ۵۸۳ میلیون ریال جمع‌آوری و توزیع شده است.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 21 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از راوبط عمومی لشکر 25 کربلا مازندران. فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران از توزیع ۲۷۵ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در روزهایی کرونایی در سطح استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، سردار احمد برسلانی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز از سوی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران اقداماتی از جمعه توزیع لوازم بهداشتی در سطح استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۶۳۰ بسته دستکش پلاستیکی، مواد ضد عفونی ۱.۵ لیتری ۲۷۶۶ قوطی، مواد ضد عفونی ۵۰۰ سی سی ۳۶۵۸ قوطی نیز از جمله لوازم بهداشتی و ضدعفونی دیگر بوده که توزیع شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران خاطرنشان کرد: بسته‌های حمایتی کمک معیشتی مومنانه نیز در مجموع به مبلغ ۵۸۳ میلیون ریال جمع‌آوری و توزیع شده است.

میزان کمکهای لشکر25 کربلا مازندران

 

چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی دیگر در شهرستان فریدونکنار برگزار گردید .

 

سردار احمد برسلانی نیز در ادامه این مراسم گفت :

روز قدس روزی‌ست که توسط امام (ره) به درستی بنیان نهاده شده است و با توجه به روح بلند و تفکر حکیمانه و آرمانی که به دنبالش بود، پس از گذشت ۴۰ سال شاهد محقق شدن این امر هستیم بطوری که رژیم صهیونیستی که هدفش قصب فرات تا نیل بوده، اما اکنون از ترس رزمنده‌های مقاومت در دیوارهای خود مخفی شده است.

وی ادامه داد : روز قدس توانست در کشورهای مختلف روحیه مبارزه را برانگیزد و موجب عزمی جهانی برای مقابله با اهداف رژیم صهیونیستی شده است.


توزیع بیش از ۲۵۷ هزار عدد ماسک در روزهای کرونایی
 
 
 

از ثمرات حرکت‌های مومنانه ، روحیه امید و نشاط و فراهم نمودن شرایط حکومت جهانی است .

وی بیان داشت : خانواده‌های مدافعان حرم لشگر ۲۵ کربلای استان مازندران قریب به ۲۷۵ هزار ماسک ، ۲۶۷۵ قوطی ۱/۵ لیتر و ۳۷۰۰ قوطی ۵۰۰ سی‌سی موادضدعفونی و مبلغ ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بصورت نقدی به موضوع کمک های مومنانه یاری رساندند

 

 
 همچنین محمد برمر فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار در ابتدای این مراسم گفت : آرایش جنگی رزمایش کمک مومنانه و جبهه سلامت با همراهی افشار مختلف شهرستان فریدونکنار شکل گرفت

وی با اشاره به اولین شهیده شهرستان فریدونکنار سرکار خانم محبوبه امینی از پرسنل شبکه بهداشت شهرستان گفت : ۱۵ نوع خدمت در ایام مبارزه با ویروس کرونا توسط نهادها،دستگاه‌ها ، سپاه ،بسیجیان، هیات‌ها و... انجام شد که تهیه ۶۴۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان یکی از این کارهای خیرخواهانه بود.

 

 

برچسب ها: توزیع ماسک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار