همه مسلمانان جهان دل های شان در گرو آزادسازی سرزمین فلسطین می باشد زیرا مسئله فلسطین فقط مربوط به فلسطینی ها نمی باشد بلکه مسئله جهان اسلام می باشد و اگر پرچم قدس بلند گردد همه جهان اسلام باید زیر این پرچم جمع گردیم .
کد خبر: ۸۵۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵ 22 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران ، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با سخنرانی نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران ،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ملازاده و تلاوتی چند از آیات قرآن مجید توسط قاریان برتر کشوری و استانی با حضور پایوران و سربازان وظیفه در لشکر عملیاتی 25 کربلا برگزار گردید.
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علیرضا ملازاده با بیان این مهم که همه ما باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان جهت خودسازی ، تقویت ایمان و تقوا الهی استفاده کنیم بیان داشت : ماه مبارک رمضان ، ماه رحمت الهی و نور رو به پایان می باشد اما دل های ما در گرو این ماه پر عظمت باقی می ماند و امیدوارم که توانسته باشیم از فیوضات این ماه بهره کامل را برده باشیم و خداوند ما را مورد مغفرت و رحمت خودش قرار دهد.

سخنرانی ولی نماینده فقیه مازندران در لشکر 25 کربلا
 


نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به این که روز قدس ، روز مبارزه و تقابل حق و باطل می باشد خاطر نشان کرد : روز قدس برای ما مسلمانان بسیار با عظمت می باشد و همه مسلمانان جهان باید این روز را گرامی بدارند و در مسیر مبارزه با صهیونیسم و آنهایی که قصد براندازی و ریشه کنی اسلام را دارند به پا خیزند.
حجت الاسلام ملازاده با تاکید بر این که مبارزه با صهیونیسم ریشه ای به بلندای تاریخ اسلام دارد ، گفت : حضرت امام خمینی (ره) با هوشمندی در روزهای آغازین حرکت های انقلابی خود ، اولین مخالفت های خود را به سمت صهیونیست ها که فلسطین را غصب کرده بودند اعلام کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز قدس نامگذاری کرد تا مردم جهان اسلام در این روز حضور بهم رسانند و اعلام انزجار خود از این رژیم غاصب بیان کنند .
وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام باید در برابر این غده سرطانی بپاخیزد و آن را از صفحه روزگار محو کند خاطر نشان کرد : همه مسلمانان جهان دل های شان در گرو آزادسازی سرزمین فلسطین می باشد زیرا مسئله فلسطین فقط مربوط به فلسطینی ها نمی باشد بلکه مسئله جهان اسلام می باشد و اگر پرچم قدس بلند گردد همه جهان اسلام باید زیر این پرچم جمع گردیم .
حجت الاسلام ملازاده در سخنان پایانی خود با تصریح این مطلب که قدس نقطه مشترک و وحدت جهان اسلام می باشد خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی که امروز بدتر از منافقین می توان آنها را نامید با صهیونیست ها دست سازش داده اند و ما وظیفه داریم برای حل مشکل فلسطین اشغالی به پاخیزیم و در مسیر نابودی ظلم ونا امیدی دشمن گام موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار