نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: منطقه آزاد تجاری یک ظرفیت بسیار زیاد است تا بتوان صادرات را تقویت کرد و با کشورهای حاشیه دریای خزر مراودات را افزایش داد، با این رویکرد به شرط مدیریت درست، می‌توان اقتصاد منطقه را متحول کرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 22 May 2020

قاسم احمدی لاشکی شامگاه روز گذشته پنجشنبه یک خرداد ماه در آخرین نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در این دو دوره بیشترین اعتبار ملی و بیشترین تعداد مسئولین ملی وارد سه شهرستان شدند، اظهار کرد: طی این مدت بیشترین پول ملی به منطقه آورده شده است.

ایسنا: وی با بیان اینکه مجلس دهم بسیار مظلوم واقع شد، تصریح کرد: با وجود اینکه گفته شد این دوره مجلس از نظر نظارت بسیار ضعیف بود اما اینگونه نبود و باید گفت در این دوره ۶۳ بار مسئولان ملی برای ادای توضیحات به مجلس خوانده شدند، در مورد ۲ هزار ۴۲۵ آئین نامه دولت اظهار نظر شد، صد هزار فیش حقوقی بررسی شد و هشت هزار و ۵۱۶ مورد برای رسیدگی به دیوان محاسبات رفت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی را یکی از اتفاقات مهم برای منطقه و استان مازندران دانست و گفت: بعد از پیگیری‌های فراوان که انجام شد، سرانجام در سه نقطه استان منطقه آزاد تجاری صنعتی به تصویب رسید و در حال حاضر برای تصویب نهایی در شورای نگهبان است.

احمدی لاشکی با تاکید بر تسریع در اتمام قطعات دو و سه آزاد راه تهران شمال خاطرنشان کرد: آمدن مسافر به منطقه در طول سال می‌تواند رهاورد خوبی داشته باشد و ترافیک شدید این چند روز تعطیلات و معطلی چند ساعته مسافران در طول مسیر نشان می‌دهد باید هرچه زودتر قطعات دو و سه نیز به اتمام برسد.

وی راه‌اندازی نیروگاه ۴۶۰ مگاواتی نوشهر را یکی از پروژه‌های عظیم در راستای کمک و تقویت برق منطقه دانست و ادامه داد: پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز نیز به پایان رسیده است و تنها زیبا سازی و کارهای جزئی آن باقی مانده است که بزودی به مرحله افتتاح می‌رسد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از روشن شدن بخشی از فاز روشنایی کمربندی نوشهر و چالوس در روز شنبه همین هفته خبر داد و افزود: پروزه گاز مرزن آباد و کجور هم با سرعت بسیار زیادی در حال پیگیری و انجام است.

احمدی لاشکی با اشاره به تکمیل ۹۸ درصد ساختان اورژانس نوشهر بیان کرد: با آمدن وزیر بهداشت، این پروژه اعتبار و سرعت خوبی گرفت و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: دانشگاه میراث فرهنگی و گردشگری نوشهر نیز دارای ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ایت و تنها باید زمین آن تهیه شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، مجلس شورای اسلامی را یک مجلس عمومی دانست و گفت: باید در کنار ان یک مجلس شامل افراد نخبه و با تجربه باشد تا بتوانند با پیش بینی ۵۰ سال آینده، تصمیمات مهمی بگیرند.

احمدی لاشکی در پایان سخنان خود اظهار کرد: از آنجایی که خود یک فرهنگی هستم و آموزش مدارس چندین کشور را دیده ام، آرزوی من داشتن یک مدرسه ویژه و تربیت انسان‌های ویژه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار