پروژه اصلاح روشنایی ۵ نقطه از سطح شهر پس از افتتاح دو پروژه پارک رضوانی و پیاده راه آیت الله کریمی در ماه گذشته یعنی اردیبهشت ماه ۹۹ نشان از گامهای سریع شهرداری بابل در مسیر روشنایی شهر می باشد و تا شهروندان شاهد خیابان های روشنتری در شهر بابل نسبت به گذشته باشند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 24 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، سیدمجتبی حکیم شهردار بابل با اعلام این خبر اظهار داشت:بهسازی و ترمیم روشنایی بیش از ۵ کیلومتر از خیابان های پرتردد شهر بابل با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال همزمان با عید سعید فطر انجام شد.

بر اساس این گزارش، وی افزود: در پروژه اصلاح روشنایی در ۵ نقطه از سطح شهر بالغ بر ده میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است .

عیدی شهردار بابل در شب عید فطر
 


شهردار بابل خاطرنشان کرد:به دنبال گلایه‌ها و گزارش‌های رسانه‌ای از وضعیت نامطلوب روشنایی خیابان‌ها و مسیرهای پرتردد مردم، روشنایی پنج خیابان مهم دیگر شهر اصلاح شد.

وی ادامه داد:بهسازی روشنایی معابر در سال ۹۸ در دستور کار شهرداری قرار گرفت و خیابانهای اصلی شهر به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و البته صرفه جویی ۸۰ میلیارد ریالی به پایان رسید.

حکیم تصریح کرد:از آنجاییکه پروژه اصلاح روشنایی خیابانهای اصلی سطح شهر مورد استقبال بی نظیر شهروندان قرار گرفت، شهرداری بابل اصلاح روشنایی ۵ نقطه دیگری از شهر را با هدف رفع تاریکی و امنیت خاطر شهروندان اجرایی نمود.

وی افزود:در ابتدا طرح‌ بهسازی و اصلاح روشنایی معابر در خیابان‌های شهید مصطفی خمینی ، سیدجمال الدین اسدآبادی، امیرکبیر ، شهاب نیا و شهید نواب صفوی توسط شهرداری بابل و‌ مشاوران و‌ متخصصان امر مورد بررسی قرارگرفت و‌ جهت اصلاح آن اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال برای آن برآورد شد.

وی ادامه داد:بعد از کارشناسی های بعمل آمده، اصلاح روشنایی بیش از ۵ کیلومتر از خیابانهای سطح شهر با صرفه جویی ۱۰ میلیارد ریالی در مدت ۵ روز اجرایی شد و در شب عید سعید فطر این خیابانهای پر تردد با مبلغ ۷ میلیارد ریال روشن شد و به شهروندان بابلی تقدیم گردید.

 

شهردار بابل گفت:پروژه اصلاح روشنایی ۵ نقطه از سطح شهر پس از افتتاح دو پروژه پارک رضوانی و پیاده راه آیت الله کریمی در ماه گذشته یعنی اردیبهشت ماه ۹۹ نشان از گامهای سریع شهرداری بابل در مسیر روشنایی شهر می باشد و تا شهروندان شاهد خیابان های روشنتری در شهر بابل نسبت به گذشته باشند.

به گزارش تابناک مازندران،بهسازی روشنایی معابر انجام شده به شرح ذیل میباشد:

پارک شادی تا میدان انوشه (امیرکبیر)

چهارراه فرهنگ تا میدان شهید سجودی(شهید مصطفی خمینی)

باغ فردوس تا شهرک تندست(سیدجمال الدین اسدآبادی)

چهارراه شهاب نیا تا میدان مادر (شهاب نیا)

چهارراه نواب تا شهدا (شهید نواب)

 

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار