مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: توفان و بارش باران که از شامگاه شنبه وارد مازندران شد تاکنون حدود ۱۹ میلیارد ریال به شبکه توزیع مرکز و شرق مازندران خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 25 May 2020

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: توفان و بارش باران که از شامگاه شنبه وارد مازندران شد تاکنون حدود ۱۹ میلیارد ریال به شبکه توزیع مرکز و شرق مازندران خسارت وارد کرد.

رضا غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توفان و بارش های شدید شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه منجر به خسارت در شبکه توزیع و قطعی برق در برخی شهرستان ها و مناطق مرکزی مازندران شده است.

وی ادامه داد: بیشتر خسارت ها درشهرستان های آمل ، بابل جنوب و قائمشهر و توابع آنها گزارش شده که در حال حاضر برق تمامی خطوط وصل و جریان برقرار است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: توفان همچنین به شهرهای بابلسر، نکا، ساری ، بابل مرکزی و جویبار نیز خسارت وارد کرد که قطعی چند ساعته را به دنبال داشت.
غفاری همچنین پارگی سیم های توزیع، معیوب شدن دستگاه های قطع کننده برق و شکستگی تیرها و سوختگی فیوز را از دیگر موارد خسارت توفان اخیر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر انرژی برق در تمامی خطوط جریان دارد و قطعی در خصوص توزیع مشاهده نمی شود، افزود: به صورت موردی در برخی مناطق قطعی برق مشاهده می شود که اغلب به دلیل سوختگی فیوز است که تا ساعاتی دیگر بر طرف خواهد شد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت که از روز گذشته تاکنون بیش از ۷۰ اکیپ عملیاتی سه نفره و اکیپ خط گرم در حالت آماده باش قرار دارند و در حال خدمات رسانی و تعمیر برق خطوط توزیع مرکز استان هستند.
شرکت های توزیع برق مازندران در غرب و شرق استان بیش از ۲ میلیون مشترک دارند و سهم شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و ۳۹۰ هزار مشترک است که ۷۰ درصد آنان مشترک خانگی هستند.
شرکت توزیع برق مازندران ۱۵ شهرستان از آمل تا گلوگاه به عبارتی قسمت مرکزی و شرقی استان مازندران را پوشش می دهد.
توفان و بارش های شدید باران که از اواخر شنبه شب در مازندران آغاز شد،در برخی مناطق سرعت آنبه بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار