مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فریدونکنار :
دو زمان در روز بعنوان پیک مصرف اعلام شده است .از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در روز و در شب از ساعت ۱۹:۳۰ الی۲۳:۳۰ بعنوان پیک شب وجود دارد،در این دو زمان نیروگاه‌ها با تمام توان در حال تولید برق می‌باشند و از مشترکین خوایتاریم تا خارج از این دو زمان از وسایل برقی غیر ضروری استفاده نمایند.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 27 May 2020

به گزارش تابناک مازندران. یعقوب حیدری مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار ما گفت :

با توجه به شروع فصل گرما و استفاده حداکثری از وسایل سرمایشی توسط ادارات و واحد‌های مسکونی ، لازم است به یکسری از نکات در جهت مصرف بهینه برق توجه کنیم.شرکت برق بعنوان یک خدمت‌رسان خواستار کم مصرف کردن مشترکین نیست، بلکه هدف اصلی شرکت برق درست مصرف کردن مشترکین است.

هدف اصلی درست مصرف کردن است
 

بر اساس این گزارش، مدیر توزیع نیروی برق فریدونکنار بیان کرد : به ادارات توصیه‌هایی برای مصرف بهینه داشتیم که سرویس و قراردادن کمپرسور در سایه از نکات مهم در بهینه سازی مصرف برق است.

وی اظهار کرد : دو زمان در روز بعنوان پیک مصرف اعلام شده است .از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در روز و در شب از ساعت ۱۹:۳۰ الی۲۳:۳۰ بعنوان پیک شب وجود دارد،در این دو زمان نیروگاه‌ها با تمام توان در حال تولید برق می‌باشند و از مشترکین خوایتاریم تا خارج از این دو زمان از وسایل برقی غیر ضروری استفاده نمایند.

وی با بیان فرهنگسازی و آموزش مصرف بهینه برق تصریح کرد : به کودکانمان آموزش دهیم تا از سنین پایین فرهنگ سازی شود.استفاده از لامپ‌های کم مصرف و خاموش کردن لامپ‌های اضافی توسط مشترکین مسکونی یکی از عوامل مهم در مصرف بهینه برق در منازل مسکونی است.

ایشان گفت : تفاهم نامه‌ای با صنایع شهرستان به امضا رساندیم که در ساعات اوج مصرف و بعضی از ایام با ما همکاری شود تا مدیریت خوبی در مصرف داشته باشیم.

مدیر توزیع نیروی برق فریدونکنار بیان داشت : عمده مصرف واحدهای تجاری در بخش سرمایشی و روشنایی است. توصیه ما به این عزیزان استفاده از لامپهایی با بازدهی بالا و ال‌ای‌دی است .استفاده از لامپ‌های مدادی و قدیمی برای این واحدها ممنوع است .

وی بهترین درجه کولر را دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه اعلام کرد

گزارش مرتضی علیزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار