ما سلامت و امنیت امروز جامعه را مدیون ایثارگری‌های پزشکان و کادر درمان همچون شهید دکتر ربیعی در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا می‌دانیم.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 28 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، روز گذشته هیات رییسه دانشگاه مازندران در یک اقدام پسندیده با همراهی چند تن از دانشجویان با حضور در منزل شهید مدافع سلامت دکتر سید مظفر ربیعی از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران، خانواده معظم شاهد و ایثارگر را سرمایه‌های ارزشمند این نظام عنوان کرد و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، شهدای مدافع سلامت را مظهر افتخار کشور دانست.

حضور هیت رییسه دانشگاه مازندران در منزل دکتر ربیعی
 

رییس دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنانش، با برشمردن ویژگی‌های برجسته اخلاقی شهید دکتر سید مظفر ربیعی و از خودگذشتگی‌ها و خدمات خالصانه ایشان برای مردم استان مازندران و شهرستان بابلسر، ایشان را به‌عنوان الگو و محور شهدای مدافع سلامت در کشور معرفی و خاطرنشان کرد: ما سلامت و امنیت امروز جامعه را مدیون ایثارگری‌های پزشکان و کادر درمان در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا می‌دانیم.

در این دیدار مقرر گردید: زندگی‌نامه این شهید بزرگوار در قالب کتاب توسط دانشگاه مازندران چاپ شود و بزرگ‌داشتی برای تمامی شهدای والامقام حوزه سلامت با محوریت شهید دکتر سید مظفر ربیعی در دانشگاه مازندران برگزار گردد.

گفتنی ست در آغاز سال نو دکتر ربیعی مظلوم، مهربان ، دلسوز مومن و مردمی شهر بابلسر در راه خدمت به بیماران و با نجات جان دهها بیمار به شهادت رسید تا مردم بابلسر در غم از دست دادن یک مرد بزرگ عزادار شوند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار