معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس : نها بازی که بدون مسابقه جام گرفتیم سوپرجام بوده که تیم مقابل جرات رویارویی با ما را نداشت.
کد خبر: ۸۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ 31 May 2020

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس : نها بازی که بدون مسابقه جام گرفتیم سوپرجام بوده که تیم مقابل جرات رویارویی با ما را نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسین خبیری ، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های روز گذشته علی فتح الله زاده ، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت : کسی که می‌گوید مسی را می‌آورم مدیر نیست، کمدین است.

وی ادامه داد : این آقا صحبت‌هایی انجام داده است که در شان یک مدیرعامل نیست، ما اگر به دنبال جام بدون بازی بودیم که سه دوره با عرق ریختن و تلاش کردن قهرمان لیگ برتر نمی‌شدیم، تنها جامی که ما بدون بازی گرفتیم سوپرجام بود که تیم مقابل از ترس بازی با ما از کشور خارج شد و جرات رویارویی با ما را نداشتند. آقایان صحبت‌های لمپنیسمی نکنند، این‌هایی که صحبت از آوردن مسی می‌کنند بیشتر از اینکه مدیرعامل باشند کمدین هستند.
کنایه های معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به زنوزی

او افزود : آقایانی که هر سال سه مربی عوض می‌کنند و پول‌های میلیاردی خرج می‌کنند و بازیکن ملی می‌گیرند و تازه هم وارد فوتبال شده‌اند و به بهانه کرونا به دنبال این هستند که جام به قهرمان لیگ نرسد، شما اگر نگران فوتبال هستید، جای خرج برای بازیکنان میلیاردی از بازیکنان بومی استفاده کنید تا خدمتی هم به شهر خودتان کرده باشید. اگر ما دنبال جام هستیم شما ۱۰ برابر ما دنبال جام فلزی هستید، بیشتر از ما هزینه کردید، ولی به جایی نرسیدید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار