بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسوولان فوتبال به طور قاطعانه برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را اعلام کنند تا از بلاتکلیفی خارج شویم.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 04 June 2020

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسوولان فوتبال به طور قاطعانه برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را اعلام کنند تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط تمرینات تیم فوتبال نساجی گفت: شرایط تمرینات خوب است. ما ظهر و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم تا بتوانیم وقفه‌ای که در لیگ افتاده را جبران کنیم. شرایط خوبی داریم و منتظر هستیم تا ببینیم چه تصمیمی برای ادامه لیگ گرفته می‌شود.

وی در مورد میزان آمادگی خودش در شروع دور جدید تمرینات افزود: خدا را شکر از آمادگی خوبی برخوردارم. حدود ۷۰ روز تمرینات تیمی نداشتیم و طبیعی است که کمی از این نظر مانند قبل آماده نباشیم اما با برنامه‌های خوبی که کادر فنی در نظر گرفته به زودی به آمادگی خوبی خواهیم رسید.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه تیمش خواهان تعطیلی لیگ مسابقات لیگ شده، اضافه کرد: متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که شرایط به چه نحوی است. تنها خواسته ما این است که هر چه زودتر ما را از بلاتکلیفی خارج کنند. اگر قرار است مسابقات برگزار شود، به طور صریح اعلام کنند و اگر قرار نیست برگزار شود، آن را هم بگویند. ما صبح و بعد از ظهر با انگیزه تمرین می‌کنیم و اگر هفته آینده بگویند بازی‌ها برگزار نمی‌شود، خوب نیست.

شجاعی اضافه کرد: کادر فنی برنامه خوبی برای تیم در نظر گرفته و به طور حتم در صورت برگزاری لیگ با قدرت در مسابقات حاضر می‌شویم تا فصل را در جایگاه خوبی به اتمام برسانیم.

برچسب ها: بازیکن نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار